نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

آغاز فیلم برداری قسمت اول Justice League بهار سال آینده در لندن

با اینکه هنوز مدت زمان زیادی تا اکران فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice باقی‌مانده است، اما کمپانی برادران وارنر از همین حالا سخت بر روی کار روی دو فیلم Wonder Woman و Justice League Part One است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چارلز روون، تهیه‌کننده فیلم‌های واندر وومن و لیگ عدالت: قسمت یک در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت کلایدر داشت اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Wonder Woman اواخر همین ماه در انگلستان و ایتالیا آغاز خواهد شد و پس از اتمام آن‌، سال آینده کار فیلمبرداری قسمت اول Justice League آغاز خواهد شد:

ما بیشتر قسمت‌های فیلم واندر وومن را در انگلستان فیلمبرداری خواهیم کرد. همچنین بخش اعظمی از فیلم Justice League Part One  نیز در همین مکان فیلمبرداری خواهد شد. ما فیلمبرداری قسمت اول فیلم را به طور قطع در سه ماهه‌ی اول یا دوم سال آینده آغاز خواهیم کرد.

فیلم واندر وومن توسط پتی جنکینز کارگردانی خواهد شد. در این فیلم گل گدوت در نقش واندر وومن، این جنگجوی آمازونی ظاهر می‌شود. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به کریس پاین در نقش استیو ترور و نیکول کیدمن در نقش یک جنگجوی رده بالای آمازونی اشاره کرد. فیلمنامه فیلم توسط مایکل گلدن‌برگ و جیسون فیوکس نوشته شده است و فیلم برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. از طرف دیگر، Justice League: Part One که به نوعی‌ انتقام جویان دنیای دی‌سی به حساب می‌آید توسط زک اسنایدر کارگردانی می‌شود و برای اکران در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۹ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. به احتمال زیاد در این فیلم ما هنری کاویل را در نقش سوپرمن و بن افلک را در نقش بتمن خواهیم دید. علاوه بر این دو، گل گدوت در نقش واندر وومن، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون ماموا در نقش اکوامن و ری فیشر در نقش سایبورگ در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. قسمت دوم لیگ عدالت نیز برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده