// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

فیلم سینمایی The Flash از لحاظ داستانی هیچ ارتباطی با سریال شبکه تلویزیونی CW ندارد

با اینکه فیلم‌های سینمایی کمپانی مارول کاملا با سریال‌های تلویزیونی‌اش مانند Agents of SHIELD و Daredevil در یک دنیای واحد دنبال می‌شود در مقابل کمپانی دی‌سی کمتر به این قضیه توجه دارد. این قضیه در مورد فیلم سینمایی The Flash نیز صدق می‌کند. با زومجی همراه شوید.
کمپانی دی‌سی اخیرا اعلام کرده که فیلم‌های سینمایی‌اش از لحاظ داستانی در دنیایی جدا از سریال‌های تلویزیونی اقتباس شده از ابرقهرمان‌های کمیکی که تعدادشان روز به روز افزایش می‌یابند جریان خواهد داشت. در تازه‌ترین خبر منتشر شده این کمپانی اعلام کرد فیلم سینمایی The Flash که قرار است طی سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود با سریال تلویزیونی مشابه که از شبکه‌ی CW پخش می‌شود از لحاظ داستانی هیچ ارتباطی نخواهد داشت. چارلز روون تهیه کننده این فیلم اخیرا طی مصاحبه‌ای راجع به موفقیت چشمگیر سریال تلویزیونی مشابه که نقش اصلی آن را گرنت گاستین ایفا می‌کند و اینکه دنیای فیلم سینمایی چگونه از دنیای سریال تلویزیونی جدا خواهد بود توضیحاتی ارائه داد:
شخصیت فلش ما اصلا شبیه فلش دنیای تلویزیون نیست. گاستین بدون شک فوق العاده است. از نظر من چه سازندگان Arrow و چه The Flash در دنیای سریال‌های تلویزیونی کار بی نظیری را انجام دادند. سریال Gotham هم یادمان نرود که فوق العاده است. بدون شک ما برای تمامی‌شان بهترین‌ها را آرزو داریم. به نظر من دیدن اینکه قرار است یک شخصیت فلش در دنیای متفاوت با یک شخصیت فلش دیگر ساخته شود بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ما تلاش خواهیم کرد که در دنیای خودمان باقی بمانیم و فکر می‌کنم که آن‌ها هم همین قصد را داشته باشند و امیدوارم که طرفداران هر دوی این دنیاها این قضیه را بپذیرند. فکر می‌کنم که بتوانند چنین چیزی را قبول کنند. می‌دانید برای مثال سریال Supergirl در دنیای ما وجود ندارد اما کار خود را بسیار خوب انجام داده است.
ازرا میلر قرار است نقش شخصیت فلش یا همان بری الن در دنیای فیلم‌های سینمایی را بر عهده بگیرد و در کنار آن نیز گراهام اسمیت وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی را بر عهده گرفته است. وقتی که از روون درباره‌ی مراحل تولید فیلم سینمایی سوال شد او اینگونه پاسخ داد:
ما فعلا در مرحله‌ی فیلم‌نامه نویسی هستیم. به طور دقیق‌تر باید گفت خیلی خیلی در مراحل ابتدایی هستیم.
در این میان ازرا میلر قرار است سال آینده در فیلم سینمایی Batman v Superman: Dawn of Justice هم حضور داشته باشد. فیلم سینمایی The Flash قرار است در ماه مارس سال  میلادی ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶/ فروردین ۱۳۹۷) در سینماهای دنیا اکران شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده