نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

صحبت‌ های تهیه کننده فیلم بتمن علیه سوپرمن درباره داستان فیلم

با محبوبیت روز افزون فیلم‌های ابرقهرمانی، سازندگان این فیلم‌ها باید تلاش بکنند که فیلم‌شان زیاد با شخصیت‌های مختلف شلوغ نشود و تهیه کننده فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت مطمئن است که فیلم آنها از این نظر تعادل خوبی‌ دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیلم‌های ابرقهرمانی هر روز از محبوبیت بیشتری نزد طرفداران برخوردار می‌شوند و دیدن شخصیت‌های مختلف و داستان‌هایی‌ که باهم تداخل دارند، در میان این فیلم‌ها به امری رایج تبدیل شده است. به همین دلیل سازندگان باید کاری کنند که فیلم‌هایشان شلوغ نشود. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice نیز که سال آینده منتشر می‌شود، به دلیل حضور شخصیت‌هایی‌ مانند واندر وومن، لکس لوتار و تعدادی دیگر از شخصیت‌های فرعی دنیای دی‌سی‌ از این قاعده مستثنی نیست اما تیم سازنده با اطمینان کامل می‌گوید که بتمن علیه سوپرمن دارای تعادل بسیار خوبی‌ است. چارلز روون، تهیه کننده فیلم در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت کولایدر انجام داده توضیح داد که تمرکز فیلم آنها، دو قهرمان اصلی‌ فیلم خواهد بود:
من فکر می‌کنم مساله وجود شخصیت‌های زیاد برای فیلم مشکلی‌ به وجود نخواهد آورد. به همین دلیل هم اسم فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت است و نه طلوع عدالت: بتمن علیه سوپرمن! به همین دلیل ما سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این دو شخصیت کردیم. من فکر می‌کنم طرفداران شخصیت‌های دیگری را در فیلم خواهند دید و به آنها علاقمند می‌شوند و دوست دارند که فیلم‌های بیشتری از آن‌ شخصیت‌ها ببینند.
در ادامه، روون به طرفداران قول داد که به زودی بخش‌های جدیدی از فیلم را برای آنها منتشر می‌کند. وی در اینباره گفت:
اگر بخواهم رو راست باشم، باید به شما بگویم که به زودی متنظر دیدن ویدیوهای جدیدی از فیلم باشید. من نمی‌توانم بگویم منظورم از به زودی چه مدت زمان است اما می‌توانم به شما بگویم که تا قبل از سال نو میلادی، می‌توانید انتظار دیدن این صحنه‌های جدید را داشته باشید.
در انتها هنگامی که از وی درباره تفاوت فیلم آنها با سه‌گانه شوالیه تاریک کریستوفر نولان سوال شد، وی در پاسخ گفت:
در سه‌گانه شوالیه تاریک نولان، ما هیچ ابر قهرمانی را ندیدیم. سه‌گانه وی بسیار واقعی‌ بود. در مردی از جنس فولاد (Man of Steel) ما سعی‌ کردیم که داستان را باورپذیر جلوه بدهیم اما به هر حال شما را در سفری به سیاره کریپتون هم بردیم. من فکر می‌کنم روش ما برای تعریف کردن داستان فیلم جدید، همان روش فیلم Man of Steel باشد. هم واقعی‌ و هم دارای المان‌های ابر قهرمانانه. هر روشی‌ که ما برای تعریف کردن داستان فیلم اتخاذ کنیم، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که تا جایی‌ که می‌توانیم داستان را باورپذیر کنیم.
فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن وگل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده