نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازیگر فیلم Fantastic Four: طرفداران در باره شکست فیلم درست می گویند

توبی کبل، هنرپیشه نقش ویکتور ون دووم در فیلم شکست خورده Fantastic Four، در مصاحبه‌ای که در جریان نمایشگاه بلیزکان با آ‌‌‌ی‌جی‌‌ان داشت اعلام کرد که طرفداران درباره بد بودن فیلم درست می‎گویند و حق دارند که ناراحت باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شاید الان باورش سخت باشد اما پیش از اکران ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز، بسیاری از طرفداران نسبت به این فیلم خوش‌بین بودند. کارگردانی جاش ترانک و گروهی از بازیگران درجه یک هالیوودی، همه خبر از یک فیلم خوب از این مجموعه کمیک مارول می‌داد اما فیلم به محض اکران با شکست بسیار بدی روبرو شد و طرفداران این مجموعه در فضای مجازی ناراحتی‌ و عصبانیت خود را از این فیلم اعلام کردند. حال توبی کبل، هنرپیشه نقش ویکتور ون دووم در فیلم چهار شگفت انگیز، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت آ‌‌‌ی‌جی‌ان در جریان نمایشگاه بلیزکان انجام داده، درباره نظرات منفی‌ طرفداران صحبت‌هایی‌ کرده است:
من خودم هم بسیار ناراحت بودم اما طرفداران اشتباه نمی‌گویند. طرفداران و مردم دوست دارند چیزی را که می‌خواهند برروی پرده سینما ببینند و اگر از فیلم بدشان بیاید، به راحتی‌ احساسات خود را بروز می‌دهند. من به عنوان یک بازیگر از این مساله استقبال می‌کنم.
در ادامه این مصاحبه کبل گفت که سر فیلمبرداری فیلم، وی چند درس ارزشمند آموخته است:
من نمی‌دانم که آیا از بازی کردن در نقش دووم چیزی یاد گرفتم یا نه اما این مساله را یاد گرفتم که اگر چیزی را در سر صحنه فیلمبرداری می‌بینم که با آن‌ موافق نیستم، آن‌ را سریعا و بدون درنگ بر زبان بیاورم. به نظر من این مساله خیلی‌ مهم است که شما تا با مشکلی‌ در سر صحنه فیلمبرداری مواجه شوید، آن‌ را بر زبان بیاورید و سعی‌ کنید هرچه سریع‌تر آن‌ مشکل را حل کنید. منظور من این نیست که در سر صحنه فیلمبرداری فیلم این اتفاق نیفتاد اما خب اگر همه همکاری نکنند، نتیجه بد خواهد شد.
این مساله که تا به حال یک اقتباس سینمایی خوب و در خور از یکی‌ از پتانسیل دار‌ترین مجموعه‌های مارول ساخته نشده است، بسیار ناراحت کننده است. این مساله هنگامی بدتر می‌شود که در حال حاضر ما در عصر طلایی‌ فیلم‌های ابرقهرمانانی به سر می‌بریم و بسیار ناراحت کننده است که ببینیم یک اقتباس سینمایی از چنین مجموعه پرطرفدار و قدیمی‌ای چنین شکست بخورد. شاید واقعا وقت آن‌ رسیده که مارول از ساخت هرگونه اقتباس سینمایی از این مجموعه دست بکشد! نظر شما درباره صحبت‌های کبل و فیلم جدید چهار شگفت انگیز چیست؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده