نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

هارلی کوئین در مثلث عشقی فیلم Suicide Squad قرار دارد

اگرچه هارلی کوئین طرفدار و معشوقه شماره یک جوکر در فیلم Suicide Squad است، اما این بدین معنی نیست که وی به شخصیت‌های دیگر گروه خود چشم ندارد! با زومجی و اطلاعاتی از مثلث عشقی فیلم مورد انتظار «جوخه انتحاری» همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با دیوید آیِر، کارگردان فیلم Suicide Squad و ویل اِسمیت، بازیگر نقش ددِشات انجام شده، مشخص شده هارلی کوئین در مرکز مثلث عشقی میان جوکر و ددِشات نسبت به خود قرار دارد. اسمیت در این رابطه می‌گوید:
هارلی همیشه مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. با این حال ددِشات که کمی به وی علاقه دارد، در طول فیلم هارلی را زیر نظر دارد. در فیلم Suicide Squad، شاهد یک مثلث عشقی جالب خواهید بود.
در ادامه آیر توضیح داده اگرچه رابطه هارلی با شخصیت‌های گروه در مرکز توجه فیلم قرار دارد، اما آن‌ها قصد دارند این شخصیت را به شکلی نشان دهند که برای خود مستقل است و از زیر سایه جوکر درآمده است:
جدا از هارلی، تمام شخصیت‌های فیلم حضور مستقل و بدون وابستگی خود به دیگران را خواهند داشت.
فیلم Suicide Squad با بازی جَرِد لِتو، برنده جایزه اُسکار، در رابطه با دنیای خلاف‌کاران محبوب دی‌سی است. هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و دِدشات با بازی ویل اِسمیت، تنها گوشه‌ای از لیست خلاف‌کاران این فیلم است که با یکدیگر راهی ماموریت بزرگی خواهند شد. فیلم جوخه انتحاری علاوه بر بازیگران ذکر شده، بازیگران دیگری مانند جِی کورتنی در نقش کاپیتان بومرَنگ، جوئل کینِمَن در نقش ریک فِلَگ، جِی هرناندز در نقش اِل‌ دیابلو، کارا دِلِوینگ در نقش اِنچَنتِرِس و ویولا دیویس در نقش آماندا والِر را در لیست بازیگران خود دارد و بنابر اطلاعات منتشرشده، در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. شما همچنین می‌توانید نخستین ویدیو فیلم Suicide Squad و البته تصاویر جدید منتشر شده از آن را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده