نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

انتخاب برنده ی جایزه ی اسکار برای بازی مقابل کیانو ریوز در فیلم John Wick 2

لانی رشید مشهور به Common، برنده ی جایزه‌ی بهترین موسیقی فیلم اسکار برای فیلم سِلما، به عنوان ضد قهرمان مقابل کیانو ریوز در قسمت جدید فیلم John Wick بازی خواهد کرد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی لایونز گیت لانی رشید ملقب به Common، خواننده‌ی مشهور سبک هیپ هاپ، را برای بازی به عنوان ضد قهرمان در قسمت جدید فیلم John Wick انتخاب کرده است. این بازیگر و موسیقی‌دان که جایزه‌ی بهترین موسیقی فیلم در اسکار 2015 را هم به خاطر فیلم سِلما از آن خود کرده است، در John Wick 2 مقابل کیانو ریوز قرار خواهد گرفت. John-Wick-Poster جزئیات کمی از قسمت جدید این فیلم منتشر شده است، اما سایت The Hollywood Reporter در گزارشی عنوان کرده است که Common در نقش مسئول یک گروه محافظ یک زن که از سردسته‌های جنایت‌کاران شهر است ایفای نقش خواهد کرد.

یان مک شین در نقش وینستون یان مک شین در نقش وینستون

علاوه بر فیلم John Wick 2، Common در فیلم مورد انتظار جوخه‌ی خودکشی (Suicide Squad) هم حضور خواهد داشت و در نقش Tattooed Man در کنار جِرد لِتو و ویل اسمیت هنر‌نمایی خواهد کرد. آخرین فیلم‌هایی که از Common دیده بودیم Entourage و Run All Night بود.

در گزارش THR همچنین آمده است که یان مَک شِین هم به جمع بازیگران John Wick 2 اضافه شده است و در نقش Winston، صاحب مرموز یک هتل، بازی خواهد کرد. فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم John Wick از این هفته به کارگردانی چاد اِستاهِلسکی شروع می‌شود. سازندگان هنوز از تاریخ اکران فیلم حرفی نزده اند اما به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۱۶ شاهد اکران کشت‌و‌کشتار جدید کیانو ریوز خواهیم بود. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده