نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

دی‌کاپریو نگرانی خاصی از اکران فیلم جدیدش همزمان با جنگ ستارگان ندارد

The Revnant، جدیدترین فیلم لئوناردو دی‌کاپریو که توسط الخاندرو جی‌ ایناریتو کارگردانی می‌شود، همزمان با Star Wars The Force Awakens اکران می‌شود. لئوناردو دیکاپریو در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت یاهو! موویز داشت، گفت که چرا این همزمانی اکران اصلا وی را نگران نمی‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیلم The Revenant، جدیدترین ساخته الخاندرو جی‌ ایناریتو با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، به دلیل استفاده از نورهای طبیعی‌، دیالوگ‌های کم و مکان‌های فوق‌العاده زیبا، با دیگر بلاک‌باسترها خیلی‌ فرق می‌کند. در مصاحبه‌ای که لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره این فیلم با وب‌سایت یاهو! موویز انجام داد، اعلام کرد که این فیلم، یکی‌ از خاص‌ترین تجربه‌هایی خواهد بود که سینما دوستان در سال‌های اخیر خواهند داشت. وی همچنین در ادامه افزود که اصلا از این موضوع نگران نیست که فیلمش همزمان با فیلم بسیار مورد انتظار Star Wars The Force Awakens اکران می‌شود:
من می‌توانم به راحتی‌ برای شما ۳۰ یا ۴۰ صحنه در فیلم The Revenant مثال بزنم که سخت‌ترین کارهایی بوده است که من در عمرم انجام داده‌ام. این کارها شامل وارد شدن به یک رودخانه یخ‌زده، خوابیدن درون لاشه‌ی حیوانات یا خوردن چیز‌هایی‌ است که در سر صحنه فیلم‌برداری مجبور بودم بخورم، می‌شدند. چندین بار از شدت سرمای زیاد، من نزدیک بود سرما زده بشوم.
در ادامه وی افزود که اصلا از رقابت با فیلم Star Wars The Force Awakens در باکس‌آفیس نگران نیست:
به نظر من اگر این مساله باعث بشود که افراد بیشتری به سینما بروند، خیلی‌ خوب است. من فکر می‌کنم تمام مردم می‌دانند که در این بازه زمانی‌ از سال، فیلم‌های بسیار خوبی‌ بر روی پرده می‌روند. من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که ما بتوانیم با Star Wars رقابت کنیم زیرا این چیزی است که در دی‌ان‌ای فرهنگ ما نهادینه شده است اما من فکر می‌کنم وقتی‌ تماشاگران فیلم ما را ببینند، به دیگران پیشنهاد می‌دهند و بسیاری از مردم علاقمند می‌شوند که فیلم ما را تماشا کنند. این تنها چیزی است که من به آن امیدوار هستم.
از دیگر بازیگران فیلم The Revenant می‌توان به تام هاردی، ویل پولتر و دامنال گلیسون اشاره کرد. فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر سال جاری میلادی (۴ دی ۱۳۹۴) در آمریکا و ۱۵ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۵ دی ۱۳۹۴) در انگلستان برنامه ریزی شده است. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده