نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سریال Defiance شبکه تلویزیونی سای فای لغو شد

پس از اینکه خبر لغو سریال Dominion شبکه سای‌فای منتشر شد، در خبری جدید این شبکه اعلام کرد که Defiance، یکی‌ دیگر از سریال‌های این شبکه پس از پخش ۳ فصل، لغو می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش بود که شبکه تلویزیونی سای فای، خبر لغو سریال ماورا الطبیعی Dominion خود را اعلام کرد. امروز نیز با انتشار خبری گفته شد که Defiance، یکی‌ دیگر از سریال‌های این شبکه نیز پس از ۳ فصل توسط این شبکه لغو می‌شود. نکته جالب در باره این خبر این است که در روند بازی‌ای که بر اساس این سریال ساخته شده است، هیچگونه تغییری به وجود نخواهد آمد. بازی این سریال که در سبک MMO است، در سال ۲۰۱۳ و همزمان با پخش اولین فصل سریال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد.

اسکات هارتسمن، رئیس استودیو‌ تریون ورلدز که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، با انتشار بیانیه‌ایی اعلام کرد:

ما زمان بسیار خوبی‌ را با تیمی از نویسندگان، طراحان، تهیه کنندگان و بازیگران خارق‌العاده  سریال Defiance سپری کردیم. از همین جا می‌خواهم اعلام کنم که بازی Defiance، کاملا مانند قبل به کار خود ادامه خواهد داد.

بازی Defiance در ابتدا به صورت یک بازی پولی‌ منتشر شده بود اما پس از مدتی‌ تبدیل به یک بازی رایگان شد. چندی پیش نیز استودیو سازنده بازی گفته بود که اگر طرفداران این بازی به حد قابل توجهی‌ برسند، امکان انتشار بازی Defiance بر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 وجود دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده