نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

شخصیت هالک با بازی مارک رافِلو، در فیلم Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت

یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی مارول که در دست تولید قرار دارد، Thor: Ragnarok نام دارد که چشمان زیادی انتظار دیدن آن را می‌کشد. براساس گزارشات اخیر انجام شده، مشخص شده شخصیت هالک با بازی مارک رافِلو در این فیلم حضور خواهد داشت. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
این گزارشات اعلام می‌کند رافِلو باری دیگر با کریس هِمزوورث، بازیگر نقش ثور در سومین فیلم این مجموعه همکاری خواهد کرد:
رافلو در فیلم Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت. هنوز مشخص نیست تا چه اندازه شاهد مبارزه بروس بَنِر (نام هالک) در برابر هالک درونی خود باشیم، اما رافلو قطعا یکی از بازیگران فیلم جدید ثور خواهد بود.
آخرین باری که رافلو را در پرده‌های سینما مشاهده کردیم در فیلم Avengers: Age Of Ultron بود. از آن زمان شایعاتی منتشرشده که اعلام می‌کند مارول با انجام این کار، قصد دارد رافلو را برای اجرای نقش هالک کنار بگذارد. این شایعات همچنین اعلام کردند هنوز مشخص نیست که این کمپانی به دنبال یک بازیگر جدید برای ایفای این نقش یا کنارگذاشتن هالک از دنیای سینمایی خود است. پس از این‌که رافلو عدم حضور هالک در فیلم Captain American: Civil War را تایید کرد، علاقه‌مندان احساس کردند کار مارول با این شخصیت در دنیای سینمایی خود تمام شده است:
دلیل عدم حضور هالک بسیار بزرگ‌تر از این است که در فیلم Captain American: Civil War مشخص شود. در ابتدا شخصیت من در فیلمنامه حضور داشت، اما مدتی بعد سازندگان حضور هالک را در این فیلم منتفی کردند. حتی خود من هم نمی‌دانم هالک چه زمانی مجددا به دنیای سینما باز خواهد گشت.
mark ruffalo با حضور رافلو در فیلم Thor: Ragnarok، می‌توان این احتمال را هم داد که مارول با استفاده از این فیلم، قصد دارد راهی را برای تولید فیلم جداگانه هالک تولید کند. حدس و گمانه‌زنی‌هایی که در این رابطه وجود دارد این است که مارول با این فیلم قصد دارد فیلم جداگانه‌ای را با نام سیاره هالک (Planet Hulk) تولید کند. در حال حاضر، تنها می‌توان این خبر را تایید کرد که شخصیت هالک با بازی مارک رافلو، در یکی دیگر از فیلم‌های مارول حضور خواهد داشت. در فیلم Thor: Ragnarok، همچنین شاهد بازگشت شخصیت لوکی با بازی جِیمی اَلِکساندِر هم خواهیم بود. فیلم Thor: Ragnarok در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۱۷ (ششم مرداد سال ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده