نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

صدا پیشه نیتن دریک: طرفداران بازی Uncharted علاقه‌ای به فیلم این سری ندارند

نولان نورث، صدا پیشه شخصیت نیتن دریک در بازی Uncharted، اعتقاد دارد که طرفداران بازی‌های ویدیویی علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های ساخته شده بر‌اساس بازی‌ها ندارند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

فیلم آنچارتد اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی معرفی شد و به مرور زمان بازیگرانی مثل مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پسکی، امی آدامس و اسکارلت جوهانسون به آن ربط داده شدند. نولان نورث در این مورد گفت:

من ارتباط خوبی با طرفداران سری آنچارتد دارم و آن‌ها علاقه‌ای به ساخت فیلم بر اساس این سری ندارند و اهمیتی هم ندارد که چه بازیگرانی در آن بازی خواهند کرد. به نظر من بازی به حد کافی سینمایی هست و از این نظر نیاز‌های علاقه‌مندان را سیراب می‌کند.

البته فیلم آنچارتد پیش‌رفت بسیار کمی پس از معرفی داشته و حضور هیچ یک از بازیگران اعلام شده نیز تایید نشده است. حتی دیوید او.راسل و نیل برگر، کارگردانان فیلم هم از ساخت این پروژه کنار کشیده‌اند. نورث در ادامه، صحبت‌های خود را به تمامی فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌ها بسط داد و فیلم جدید Hitman را مثال زد که یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی است:

من عقیده دارم که ساخت فیلم بر اساس بازی‌های ویدیوی، دیگر برای استودیو‌های فیلم‌سازی عملی نیست. چرا که اکثر فیلم‌های این‌چنینی مثل هیتمن بازخورد خوبی نداشتند. البته در این میان استثناهایی مثل رزیدنت اویل نیز وجود دارند. در مورد فیلم آنچارتد هم به نظر من طرفداران رابطه عاطفی بسیار عمیقی با شخصیت نیتن دریک دارند و برای آن‌ها بسیار دشوار است که یک شخص دیگر را در نقش وی قبول کنند.

در اوایل سال ۲۰۱۵ و به لطف هک شدن سونی پیکچرز، اطلاعات جذابی از فیلم آنچارتد منتشر شد که می‌توانید بخشی از آن را در زومجی بخوانید. لازم به ذکر است که قسمت چهارم از بازی با نام Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۴ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد .

نظرات خود را در مورد صحبت‌های نولان نورث با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده