نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۵

پارامونت پیکچرز: سری ترمیناتور منحل نشده است

چندی پیش خبری مبنی بر امکان انحلال همیشگی سری ترمیناتور منتشر شد که این مسئله با واکنش پارامونت پیکچرز، ناشر فیلم، مواجه شده و این کمپانی اعلام کرده که این سری منحل نشده و فقط نیاز به تغییراتی دارد. با زومجی همراه باشید.
فیلم «ترمیناتور: جنسیس» تابستان امسال اکران شد و نتوانست انتظارات پارامونت پیکچرز را از لحاظ فروش بر‌آورده کند. فروش کلی فیلم در سراسر جهان ۴۴۰ میلیون دلار بود که رقم نسبتا خوبی است. ولی در آمریکا فقط ۸۹ میلیون دلار فروش داشت که پایین تر از حد انتظار ناشر است و به همین دلیل هم اخباری مبنی بر انحلال این سری منتشر شد. در همین راستا و در طی کنفرانسی که در لوس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شد، دانا گلدبرگ، از اعضای پارامونت، با رد این خبر، اعلام کرد:
ما از میزان فروش فیلم جنسیس در سراسر جهان کاملا رضایت داریم. خوشبختانه امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که میزان فروش داخلی اهمیت کم‌تری نسبت به ۱۰ یا ۱۵ سال پیش دارد. البته من قصد ندارم بازار داخلی را بی‌اهمیت جلوه دهم، ولی بازار‌های جهانی از اهمیت بیش‌تری برخوردارند. به همین دلیل هم ما قصد داریم تا نکات مثبت و منفی فیلم جنسیس را بر اساس بازخورد طرفداران بررسی کنیم. همین مساله هم باعث خواهد شد تا وقفه‌ای در ساخت ادامه این سری ایجاد شود که البته این وقفه بسیار کوتاه مدت است.
البته گلدبرگ در ادامه اعلام کرد که به هیچ وجه قصد ندارند تا فیلم‌برداری قسمت بعدی ترمیناتور را از سال آینده شروع کنند و به طور حتم نظرخواهی از طرفداران سری در مورد نکات ضعف و قوت این فیلم زمان‌بر خواهد بود. به نظر شما ساخت ادامه سری ترمیناتور ایده خوبی است؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده