نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

ویل اسمیت: من هنوز جرد لتو واقعی‌ را ملاقات نکرده‌ام!

از زمانی‌ که اعلام شد قرار است جرد لتو در فیلم جوخه انتحاری نقش جوکر را بازی کند، گمانه زنی‌های بسیاری در بین طرفداران پیش آمد که لتو چه چیزی می‌تواند به این کاراکتر معروف اضافه کند. ویل اسمیت، یکی‌ دیگر از بازیگران فیلم در این‌باره صحبت‌هایی‌ کرده است. با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که ویل اسمیت، بازیگر نقش ددشات در فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) با برنامه رادیویی بیتس وان انجام داد، گفت که در تمام مدت فیلمبرداری فیلم، جرد لتو کاملا در نقش جوکر فرو رفته بود و با همه به عنوان جوکر حرف می‌زد. اسمیت در این رابطه گفت:
اگر راستشو بخواهید، من هنوز جرد لتو را ملاقات نکردم. ما باهم ۶ ماه کار کردیم و تنها حرف‌هایی که با او زدم در بازه زمانی بین دو کلمه اکشن و کات بوده است! به معنای واقعی‌ کلمه من هنوز جرد را ملاقات نکرده‌ام. او واقعا با تمام وجود در نقش جوکر فرو رفته بود.
فیلم جوخه انتحاری، توسط دوید آیر، کارگردان فیلم Fury ساخته شده است و داستان تعدادی از ضد ابر قهرمان‌های دنیای کمیک دی‌سی‌ را روایت می‌کند که همه‌شان محکوم به اعدام هستند. آنها توسط دولت آمریکا و برای تخفیف در مجازاتشان، راهی‌ ماموریت‌های فوق‌العاده سخت و مرگباری می‌شوند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارگوت رابی در نقش هارلی کوئین، جوئل کینامان در نقش ریک فلگ و جی کورتنی در نقش بومرنگ اشاره کرد. همچنین چندی پیش گرنت موریسون، نویسنده معروف کتاب‌های کمیک در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیمز رادار انجام داده بود اعلام کرد که لتو در تماسی از موریسون خواسته نکاتی‌ را برای ایفای نقش جوکر به او بگوید. موریسون در این‌باره گفت:
جرد به من زنگ زد و به من گفت چه روشی‌ را برای ایفای نقش جوکر اتخاذ کرده است. من هم به او چند نکته را گوشزد کردم. من خیلی‌ دوست دارم ببینم که او این نقش را چگونه ایفا کرده است.
فیلم جوخه انتحاری برای اکران در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ میلادی (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده