نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

در ۱۰ سال آینده فیلم‌های بیشتری بر اساس سری Transformers ساخته خواهند شد

قسمت پنجم از سری فیلم‌های Transformers در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران خواهد شد و در کنار آن یک انیمیشن نیز بر اساس شخصیت سایبرترون این سری در حال ساخت است، با این حال استودیو فیلم‌سازی هاسبرو خبر از ساخته شدن فیلم‌های بیش‌تری بر اساس این سری در ۱۰ سال آینده داده است، با زومجی همراه باشید.
استفان ج.دیویس، رییس استودیو هاسبرو، اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده که در خلال آن اطلاعات جالبی در مورد آینده سری Transformers ارایه داده است:
به زودی شما شاهد قسمت پنجم فیلم Transformers خواهید بود که با همکاری هاسبرو، پارامونت، مایکل بِی و دیگر شرکای ما ساخته شده است، با این حال ما اخیرا تصمیم گرفتیم تا برای آینده ۱۰ ساله این سری برنامه‌ریزی کنیم و به همین دلیل هم من به همراه ۹ نویسنده خلاق به مدت ۳ ماه جلسات متوالی تشکیل دادیم که سرپرستی این جلسات به عهده آکیوا گلدسمن بود که برای نویسندگی آثاری مثل Beautiful Mind جوایز زیادی برده است، در نتیجه برای ۱۰ سال آینده برنامه‌ریزی‌های جذابی انجام دادیم که شامل فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی می‌شود، پس می‌توان گفت که Transformer 5 به زودی اکران خواهد شد و پس از آن هم می‌توانید منتظر قسمت‌های ۶،۷ و ۸ نیز باشید.
لازم به ذکر است که اتاق فکر اشاره شده توسط دیویس، شامل افرادی مثل روبرت کیرکمن (سازنده The Walking Dead)، آرت مارکوم و مت هالووی (نویسندگان Iron Man)، زک پن (نویسنده The Incredible Hulk) و کن نولان (نویسنده Black Hawk Dawn) نیز بود. آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۴ توسط پارامونت و با نام Transformers: Age of Extinction بر روی پرده‌های سینما رفت که بازیگرانی مثل مارک والبرگ، نیکولا پلتز و جک رینور در آن ایفای نقش کردند و توانست فروشی در حدود ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان تجربه کند. انتظار می‌رود که مایکل بِی کارگردانی قسمت پنجم این سری را بر عهده داشته باشد و مارک والبرگ هم احتمالا از بازیگران فیلم خواهد بود. منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده