نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

جورج میلر: من کارگردان قسمت دوم Man of Steel نخواهم بود

در ماه آگوست میلادی شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه جورج میلر، کارگردان فیلم بسیار موفق Mad Max: Fury Road، کارگردانی دنباله فیلم مرد پولادین را بر عهده خواهد گرفت. امروز میلر این شایعات را تکذیب کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که جورج میلر، کارگردان فیلم مکس دیوانه: ‌جاده خشم با وب‌سایت دیجیتال اسپای داشت، اعلام کرد که فیلم بعدی وی، یک فیلم جمع و جور و کوچک بدون جلوه‌های ویژه و بدلکاری‌های کم خواهد بود. هنگامی که از وی سوال شد که این حرف او بدان معنی‌ است که او کارگردانی قسمت دوم فیلم مرد پولادین را بر عهده نخواهد گرفت، وی در پاسخ گفت:
یک سری شایعاتی در این باره مطرح شده بود اما من به شما می‌گویم که آنها به احتمال زیاد صحت ندارند.
با اینکه هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای Man of Steel 2 اعلام نشده، اما کمپانی وارنر اعلام کرده که قسمت دوم فیلم در حال ساخت است. زاک اسنایدر، کارگردان فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) اخیرا اعلام کرده بود که این فیلم به نوعی‌ دنباله فیلم مرد پولادین است اما در ادامه گفته بود که ایده ساخت مرد پولادین ۲، ایده جالبی‌ خواهد بود. قسمت اول فیلم مرد پولادین در سال ۲۰۱۳ اکران شد و در آن‌ فیلم هنری کویل ایفای نقش سوپرمن، ابر قهرمان دنیای دی‌سی را بر عهده داشت. فیلم توانست در سرتاسر جهان به فروشی معدل با ۶۶۸ میلیون دلار دست پیدا کند. دومین فیلمی که از دنیای ابرقهرمانی دی‌سی قرار است اکران شود، همین فیلم بتمن علیه سوپرمن خواهد بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران شود و علاوه بر کویل، هنرپیشگانی چون بن افلک و گل گدوت در آن‌ به ایفای نقش می‌پردازند. پس از فیلم Batman v Superman، فیلم‌های لیگ عدالت (Justice League) قسمت یک و دو به ترتیب برای اکران در تاریخ‌ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۹ آبان ۱۳۹۶) و ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده‌اند. این دو فیلم در حقیقت پاسخ کمپانی دی‌سی به مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان کمپانی مارول است. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده