نویسنده: کاوه حقیقی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵

جورج آر آر مارتین: فیلمی از سری Game of Thrones در کار نخواهد بود

علی‌رغم شایعاتی که اخیرا در اینترنت پیچیده، جورج آر‌آر مارتین، نویسنده سری فوق العاده پرطرفدار بازی تاج و تخت تایید کرد که قرار نیست فیلمی از این سری ساخته شود. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.
چندی بیش در فضای اینترنت به نقل از جورج آرآر مارتین آمده بود که قرار است یک فیلم سینمایی از سریال بازی تاج و تخت ساخته شود. ظاهرا مارتین در مهمانی‌ای که بعد از موفقیت بزرگ این سری در مراسم امی برپا شده بود، این صحبت ها را انجام داده بود. او در ادامه گفته بود که با وجود این که وقت درگیر شدن در این پروژه را ندارد، ولی شبکه HBO و دی. بی. وایس و دیوید بنیاف درگیر آن هستند. این‌ طور که مارتین در بلاگ خود می‌گوید، انگار موضوع اصلا به این شکل نبوده است. مارتین این موضوع را اینگونه روشن می‌کند:
پسرها و دخترها، هر چیزی را که می‌خوانید، مخصوصا در اینترنت، باور نکنید. من نمی‌دانم این شایعات احمقانه درباره فیلم بازی تاج و تخت از کجا آمده ولی به صورت غیر منتظره همه جا را پر کرده و همه ما که به این سریال و شبکه HBO مربوط می‌شویم در حال بمباران شدن هستیم. ولی چیزی تغییر نکرده است. ایده ساخت فیلم هنوز به شدت جذاب است. نه فقط برای من بلکه برای خیلی از افرادی که به سریال مربوط می شوند مانند بازیگرها، کارگردانان، تهیه کنندگان و نویسندگان. چطور ممکن است که جذاب نباشد؟ این راه خیلی خوبی برای پایان مجموعه است. ولی این به آن معنی نیست که این اتفاق می‌افتد. بله، اشتیاق زیادی برای ساخت فیلمی از بازی تاج و تخت وجود دارد. ولی این اشتیاق لزوما از طرف شبکه HBO نیست. آنها در کار تلویزیون هستند و نه در کار ساخت فیلم سینمایی.
وایس و بنیاف قبلا اظهار داشتند که قرار است سریال را بعد از هفت فصل تمام کنند. سال پیش بنیاف در مصاحبه‌ای گفته بود:
باید بگوییم این هدفی بود که ما از اول داشتیم. به یک‌باره به جایی رسیدیم که احساس می‌کردیم قادر خواهیم بود این قصه را به نتیجه برسانیم، بعد این ایده برای ما تبدیل به یک هدف واضح‌تر شد. هفت خدا، هفت امپراطوری، هفت فصل. به نظر درست می آید.
هرچند با امتیازات بالا و رکورد شکستن در مراسم امی، هنوز این احتمال وجود دارد که HBO این سری را برای بیشتر از دو فصل ادامه دهد یا یک فیلم یا حتی یک اسپین‌آف از آن بسازد. ولی هرچه که باشد فعلا معلوم نیست. ششمین فصل سریال بازی تاج و تخت در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد و در سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا موفقیت این سریال می‌تواند تولیدکنندگان را مجاب به ساخت یک فیلم سینمایی کند؟ منبع: Gamespot  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده