نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

سِباستیَن اِستَن احتمالا به عنوان بازیگر بعدی نقش کاپیتان آمریکا انتخاب خواهد شد

طی مصاحبه اخیری که با سِباستیَن اِستَن، بازیگر نقش «سرباز زمستان» در فیلم Captain America: The Winter Soldier انجام شده، وی از علاقه خود مبنی بر تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا بعدی گفته است. با زومجی همراه باشید.
پس از مرگ احتمالی استیو راجِرز (با بازی کریس اوِنز) یا همان کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Civil War، شخصیت جدیدی راه او را ادامه خواهد داد و با برداشتن محافظ وی، به کاپیتان آمریکا بعدی تبدیل خواهد شد. ظاهرا این شخصیت سرباز زمستان با بازی سباستین استن خواهد بود. طی مصاحبه‌ی اخیری که با استن انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با بازیگر بعدی نقش کاپیتان آمریکا بعدی پرسیده شده، وی گفته احتمالا خودش راه این قهرمان را ادامه خواهد داد:
اکثر مردم اعتقاد دارند پس از مرگ استیو، من باید شیلد او را بردارم و راهش را ادامه دهم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به خوبی می‌دانم تنها کسی که می‌تواند باعث رخ دادن اتفاقی شود، خودمان هستیم.
اگرچه گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با مرگ استیور راجرز در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی زده می‌شود، اما باتوجه به علاقه بیش از حد مردم به اونز، حداقل تا پایان فیلم Captain America: Civil War و تولید قسمت بعدی آن شاهد مرگ او نخواهیم بود. با این حال تا زمان تصمیم‌گیری مسئولان در رابطه با این اتفاق مهم، استن همچنان علاقه خاصی به نقش سرباز زمستان و داستان گذشته او دارد:
اتفاقاتی که در گذشته بوکی (سرباز زمستان) افتاده الهام‌انگیز است. تا همین چندوقت پیش نمی‌دانستم بوکی خواهری داشته که وارد یتیم‌خانه شده و پس از مدتی در آن‌جا مرده است. داستان بوکی با پدرش و تمام اتفاقات گذشته او، کار من را برای درک بهتر وی آسوده‌تر کرد. دلیل اصلی این‌که از بوکی به عنوان یک سرباز نیروی هایدار و روسیه استفاده می‌شود، گذشته سخت و طاقت‌فرسای وی بوده است.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید سرباز زمستان در پایان فیلم محافظ استیور راجرز را بردارد و به کاپیتان آمریکا بعدی تبدیل شود؟ فیلم Captain America: Civil War که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده، توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی خواهد بود. باید دید در انتهای این فیلم سرنوشت اونز و کاپیتان آمریکای فعلی با این نقش محبوب چه می‌شود. منبع: ComicBook Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده