نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: صحنه حذف شده Avengers: Age Of Ultron، تسخیر شخصیت ثور را نشان می دهد

اگر به خاطر داشته باشید، شخصیت ثور در فیلم Avengers: Age Of Ultron وارد غاری با نام نورن شد. این سکانس فیلم که در همین قسمت به پایان رسید، ظاهرا ادامه داشته و تسخیر ثور توسط موجودات این غار و دریاچه را نشان می‌داده است. با زومجی و تماشای این صحنه حذف شده از فیلم همراه باشید.
در فیلم Avengers: Age Of Ultron، ثور (Thor) برای یافتن راه حلی برای از بین بردن اُلتران، وارد غار و دریاچه‌ای با نام نورن شد. زمانی که ثور در این دریاچه متوجه شد برای از بین بردن این روبات باید از سنگ اینفینیتی استفاده کند، همه چیز خوب پیش نمی‌رود و موجودات شیطانی این دریاچه که نورنز نام دارند، وی را تسخیر می‌کنند. اگرچه این صحنه از فیلم اصلی حذف شد، اما کمپانی مارول آن را در ویدیویی جداگانه منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

طی مصاحبه‌ای که در ماه مِی با جاس ویدان، کارگردان فیلم Avengers: Age Of Ultron انجام شد، وی در رابطه با دلیل اصلی حذف این صحنه از فیلم گفت:
کریس در این صحنه باید کار متفاوتی انجام می‌داد و بدون شک عملکرد وی قابل‌قبول بود. با این حال این صحنه توسط بینندگانی که فیلم را بررسی کردند مورد قبول واقع نشد. این صحنه در فیلم Thor با عکس‌العمل‌هایی بسیار مثبتی رو به رو می‌شد، اما در این فیلم تمرکز اصلی مخاطب را از موضوع اصلی جدا می‌کرد. با این صحنه دوست داشتم تمام اشخاصی که در این فیلم دخیل هستند برنده باشند. در این صحنه ثور بدون پاسخ دادن به سوال به جواب آن می‌رسد، کریس به عنوان یک بازیگر صحنه‌ای هیجان‌انگیز انجام می‌دهد و مخاطبان، زمانی که وی لباسش را درمی‌آورد از جنبه‌ای دیگر برنده می‌شوند.
از زمان اکران فیلم Avengers: Age Of Ultron در ماه مِی، این فیلم به درآمدی بالغ بر ۱.۴ میلیارد دلار دست یافته است. قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های Avengers با نام Avengers: Infinity War Part I، در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده