نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

صحبت های تهیه کننده فیلم Kingsman درباره نقش کالین فرث در قسمت دوم این فیلم

در مصاحبه‌ای که مارک میلار، نویسنده کمیک کینگزمن و تهیه‌کننده فیلم موفق ساخته شده از روی این سری با وب‌سایت ای‌جی‌ان داشت، وی درباره حضور کالین فرث در قسمت دوم این فیلم صحبت‌هایی انجام داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

متن زیر حاوی بخش‌های مهمی‌ از داستان قسمت اول فیلم است. اگر فیلم را ندیده‌اید، از خواندن خبر خودداری کنید. سال گذشته فیلم Kingsman: The Secret Service توانست به یکی‌ از موفق‌ترین بلاک‌باسترهای تابستانی تبدیل شود. موفقیت فیلم در گیشه، ساخت قسمت دوم آن‌ را اجتناب ناپذیر کرد. در اواسط فیلم اول شخصیت گالاهاد با بازی کالین فرث در یکی‌ از دیوانه‌وارترین و خشن‌ترین صحنه‌های فیلم کشته شد. با توجه به این موضوع، هنوز مشخص نیست که کالین فرث در قسمت دوم فیلم چگونه حضور پیدا خواهد کرد. در جریان مصاحبه‌ای که مایک میلار، تهیه کننده و نویسنده کتاب‌های کمیک Kingsman با وب‌سایت ای‌جی‌ان داشت در این‌باره توضیحاتی داد. وی درباره اینکه کالین فرث چه نقشی‌ می‌‍تواند در دنباله فیلم داشته باشد، گفت:

این بحثی‌ است که همه در حال حاضر مشغول به انجام دادنش هستند چون یکی‌ از دلایلی که فیلم توانست به موفقیت خوبی‌ دست پیدا کند حضور کالین بود. کالین در فیلم فوق‌العاده بود. اما نکته‌ای‌ که وجود دارد این است که شما می‌خواهید به داستان فیلم نیز وفادار بمانید به همین دلیل اگر شما می‌خواهید او را به فیلم بازگردانید، باید توجیه قانع کننده‌ای داشته باشید. ما الان در این مرحله هستیم. قسمت‌هایی از داستان در حال حاضر نوشته شده است و متیو وان و جین گلدمن در حال کار بر روی بخش‌های دیگر داستان هستند. کماکان باید کارها و تصمیمات زیادی در رابطه با داستان قسمت دوم صورت بگیرد. همه‌چیز به خوبی‌ در حال پیشرفت است.

هنگامی که از وی سوال شد که کالین فرث چگونه در قسمت دوم فیلم ظاهر خواهد شد، به عنوان یک خاطره، روح یا زامبی(!)؟ میلار گفت:

این سوال شما خیلی‌ بامزه است چون ما خودمان بحث‌هایی‌ دقیقا مشابه این را با عوامل و نویسندگان قسمت دوم داشتیم. ما حتی این نظریه هم مطرح کردیم که او یک برادر شیطانی با سبیل داشته باشد! یا حتی حضور او به عنوان یک روح! من نمی‌توانم چیزی را به شما لو بدهم چون هنوز تصمیم نهایی درباره داستان گرفته نشده است اما همینقدر بدانید که نویسندگان نقشه‌ای در سر دارند. مطمئن باشید که تصمیم گرفته شده بسیار خوب خواهد بود. وان انسان بامزه‌ای است. در کارنامه او فیلم‌هایی مثل Layer Cake، Stardust، Kick-ass، X-men: First Class و Kingsman وجود دارد. به همین دلیل من به او اطمینان دارم چون او ۵ فیلم خوب در کارنامه خودش دارد.

هنوز تاریخ اکران مشخصی‌ برای قسمت دوم فیلم کینگزمن اعلام نشده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده