نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازسازی فیلم The Exorcist در دستور کار کمپانی فیلم‌سازی مورگان کریک قرار دارد

The Exorcist یکی از به‌یاد ماندنی ترین و پر‌فروش‌ترین فیلم‌های سبک ترس است که در سال ۱۹۷۳ اکران شد، حال کمپانی فیلم‌سازی مورگان کریک، اعلام کرده که احتمال ساخت نسخه بازسازی شده این فیلم و فیلم‌های دیگر این استودیو در آینده وجود دارد. با زومجی همراه باشید.
کمپانی فیلم‌سازی مورگان کریک، در حال ساخت فیلم‌های The Last of the Mohicans و Robin Hood: Prince of Thieves است، با این حال این استودیو تمایل دارد تمام مجموعه فیلم‌های خود را به استثنا: Ace Ventura: Pet Detective, Major League, Young Guns, Flying Tigers و The Exorcist به فروش برساند. جیم رابینسون، مدیر استودیو مورگان کریک در این مورد گفت:
ما به کسی بدهکار نیستیم و به همین دلیل فروش فیلم‌های قدیمی بودجه خوبی در اختیار ما قرار می‌دهد که می‌توانیم از آن برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم، در حال حاضر صحبت‌هایی برای بازسازی فیلم‌های The Exorcist, Ace Ventura و Major League انجام شده است.
همانطور که پیش از این اشاره کردیم، The Exorcist یکی از بهترین آثار سبک ترس است و یک بازسازی موفق از آن می‌تواند جانی دوباره به سبک ترس بدهد، Ace Ventura هم به نوعی آغازگر راه جیم‌کری در دنیای بازیگری است. نظرات خود را در مورد بازسازی فیلم‌های قدیمی استودیو موگان کریک با ما در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده