نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

ریدلی اسکات احتمالا ۳ فیلم دیگر هم از سری Prometheus خواهد ساخت

ریدلی اسکات، چندی پیش اعلام کرده بود که پروژه بعدی وی فیلم Prometheus 2 خواهد بود، حال وی در جریان مصاحبه‌ای مشخص کرده که این قسمت تنها دنباله فیلم نیست و شاید شاهد ۳ فیلم دیگر از این سری باشیم. با زومجی همراه باشید.
فیلم Prometheus روایتگر یک داستان فرعی و پیش‌زمینه سری Alien است و پیش از جریانات Alien اتفاق می‌افتد، از همین رو ریدلی اسکات، کارگردان فیلم، اخیرا مصاحبه‌ای با یک روزنامه آلمانی داشته و در پاسخ به احتمال متصل شدن داستان این دو فیلم گفت:
بله ما قصد داریم تا داستان Prometheus را تا زمان پیوستن به اتفاقات Alien ادامه دهیم، البته این اتفاق در قسمت بعدی رخ نخواهد داد و احتمالا شاهد یک یا دو قسمت دیگر پیش از رسیدن به داستان Alien باشیم. هدف اصلی Prometheus نشان دادن چگونگی شکل گیری اتفاقات و موجودات فضایی سری Alien است، من همیشه موجود Alien را به عنوان یک جنگجوی باکتریایی شناخته بودم و تصور می‌کردم که کراسیانت، یک کشتی فضایی حامل این موجودات است، در Prometheus پاسخ سوالات این‌چنینی را اعلام خواهیم کرد.
حال باید منتظر ماند و دید که ساخت دنباله‌های بعدی از فیلم Prometheus چگونه زمان بندی خواهد شد تا با فیلم Alien 5 کمپانی فاکس تداخل نداشته باشد، به هر حال طبق اعلام قبلی اسکات، فیلم‌برداری قسمت دوم این فیلم از ماه فوریه ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد و تاریخ اکران آن هم متعاقبا اعلام می‌شود، پس از پایان کار این فیلم هم روند تولید Alien 5 آغاز می‌شود. منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده