نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تصاویری از آخرین روز فیلم برداری فیلم Ghostbusters منتشر شد

شنبه، ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) مصادف بود با آخرین روز فیلم‎برداری فیلم جدید Ghostbusters که توسط پاول فیگ کارگردانی می‌شود. فیلم‌برداری در شهر نیویورک به کار خود پایان داد و تصاویری از آخرین روز فیلم‌برداری منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با اتمام فیلمبرداری فیلم Ghostbusters، تصاویری از آخرین روز فیلم‌برداری این فیلم در سطح اینترنت منتشر شد. در این تصاویر علاوه بر هنرپیشگان اصلی فیلم، شما می‌توانید بازیگرانی مانند بیل مورای و ارنی هادسن را ببینید. پاول فیگ، کارگردان فیلم‌هایی‌ همچون جاسوس (Spy) و ساق‌دوشان (Bridesmaids) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلمنامه Ghostbusters توسط فیگ و کیتی دیپولد نوشته شده است. فیلم Ghostbusters که به نوعی‌ بازسازی فیلم کلاسیک و قدمی‌ای به همین نام است، این بار به جای استفاده از هنرپیشگان مرد در نقش‌های اصلی‌، از هنرپیشگان زن استفاده کرده است. کریستین ویگ در نقش ارین گیلبرت، کیت مک‌کینن در نقش جیلین هولتزمن، ملیسا مک‌کارتی در نقش ابی ییتس و لزلی جونز در نقش پتی تولان، نقش‌های اصلی‌ فیلم را بر عهده دارند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به کریس همسورث، اندی گارسیا و مایکل کی ویلیامز اشاره کرد.چندی پیش فیگ درباره این فیلم در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت کامینگ‌سون انجام داده بود، گفت:
من از اینکه دارم در ژانرهای مختلف کار می‌کنم، احساس خوبی‌ دارم. من عاشق فیلم اصلی‌ این مجموعه بودم. همچنین من عاشق شکارچیان روح هم هستم! به خودم گفتم می‌دونی‌ چیه، اگه تو این فیلم رو با خانم‌های بامزه‌ای که می‌شناسی‌ انجام بدی، و یه داستان جدید تعریف کنی‌، خیلی‌ خوب می‌شه. شما چیزهای زیادی درباره روح‌ها توی تلویزیون می‌شنوید ولی‌ خوب هیچ‌کدومشون واقعی‌ نیستن. حالا فکر کن که یه روز یه اتفاقی‌ بیفته! روح‌ها دنبال این باشن که آدمارو تسخیر کنن! بخاطر همین من تصمیم گرفتم بجای ساختن یک دنباله، فیلم رو با هنرپیشه‌های زن بازسازی کنم.
فیلم Ghostbusters در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵) توسط سونی پیکچرز در سراسر دنیا اکران خواهد شد. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده