// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

دل تورو: فیلم سینمایی Pacific Rim 2 لغو نشده است

یکی از اخبار ناامید کننده‌ای که طی هفته گذشته در سراسر اینترنت منتشر شد این بود که مراحل ساخت دنباله‌ی فیلم سینمایی Pacific Rim که نسخه‌ی اول آن در سال ۲۰۱۳ میلادی در سبک اکشن علمی تخیلی اکران شد تا اطلاع ثانوی توسط استودیوی یونیورسال تعلیق شده است. حال ظاهرا قضیه اصلا اینگونه نیست. با زومجی همراه شوید.
گیلرمو دل تورو خالق و کارگردان این مجموعه اعلام کرد که شایعات منتشر شده مبنی بر لغو شدن پروژه‌ی مراحل ساخت نسخه‌ی دوم واقعیت ندارد. او طی مصاحبه‌ای امیدوارانه راجع به وضعیت حال حاضر پروژه صحبت کرد که پیش از این اعلام شده بود طی سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی پرده‌ی نقره‌ای ظاهر خواهد شد.
ما هنوز درحال کار کردن بر روی فیلم‌نامه هستیم و طی سه هفته‌ی آینده وضعیت بودجه نیز مشخص خواهد شد. تا آنجایی که من اطلاع دارم مراحل ساخت کنسل نشده است. ما هنوز ادامه خواهیم داد هرچند که پروژه با تاخیری جزئی مواجه شده است. شاید بین آن یک فیلم جدا نیز ساختم.
البته دل تورو اعتراف کرد که طبیعت جاه طلبانه‌ی او برای ساخت فیلم‌های فانتزی یا ترسناک گاهی اوقات اوضاع را برای ناشران در زمینه‌ی اختصاص بودجه سخت می‌کند، برای مثال چندین و چند پروژه از او بوده است که بخاطر همین دلیل نتوانستند تا به امروز رنگ ساخته شدن را ببینند. او با شوخی در این باره گفت:
اگر من یک میلیاردر بودم، بدون شک سریعا فیلم‌های Hellboy 3، Pacific Rim 2 و At the Mountains of Madness را می‌ساختم و پس از آن به سرعت به یک میلیونر تبدیل می‌شدم.
هرچند که فیلم سینمایی Pacific Rim به عنوان یک بلاک باستر سینمایی از لحاظ فروش آنچنان که انتظارش را می‌رفت به خوبی عمل نکرد اما از لحاظ باکس آفیس جهانی توانست سود بسیار خوبی بالغ بر ۴۱۱ میلیون دلار بدست آورد که تنها ۱۱۱ میلیون دلار آن از طریق سینماهای کشور چین تامین شده بود. ظاهرا این ارقام برای استودیوی یونیورسال آنقدر خوب بودند که سریعا اجازه‌ی ساخت نسخه‌ی دوم را بدهد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده