نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

کارگردان فیلم Gambit کمپانی مارول از ساخت این پروژه سوپر‌قهرمانی کناره‌گیری کرد

فیلم Gambit کمپانی فاکس، که بر اساس یکی از شخصیت‌های سوپر قهرمانی مارول قرار بود ابتدای سال آینده فیلم‌برداری شود، کارگردان خود را از دست داده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
روپرت ویات، کارگردان سابق فیلم Rise of the Planet of the Apes، قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد که طبق اعلام رسمی سازنده وی از این پروژه کنار رفته است. فیلم برداری این فیلم سوپر قهرمانی با بازی تاتوم چنینگ ابتدا قرار بود از ماه نوامبر امسال آغاز شود که اخیرا تا ماه مارس ۲۰۱۶ تاخیر خورد، ویات در مورد جدایی خود از پروژه ساخت گمبیت گفت:
از این که قرار بود با چنینگ و استودیو فاکس در پروژه ساخت این فیلم سوپر‌قهرمانی همکاری کنم بسیار خوشحال بودم، ولی تغییراتی که در تاریخ فیلم‌برداری رخ داد باعث شد تا گمبیت با یکی دیگر از پروژه‌های من تداخل داشته باشد و به همین دلیل مجبور به جدایی شدم. با این حال اطمینان دارم که فیلم گمبیت بسیار موفق ظاهر خواهد شد.
ویات در حالی تغییر تاریخ فیلم‌برداری را مشکل اصلی خود بیان می‌کند که طبق شایعات منتشر شده، اختلافات شخصی وی با استودیو فاکس در مورد بودجه و فیلم‌نامه دلایل اصلی کناره‌گیری ویات از ساخت این فیلم هستند. گمبیت یکی از قهرمانان سری مارول است که همراه با ایکس-من، ۴ شگفت‌انگیز و ددپول به مالکیت کمپانی فیلم‌سازی فاکس در‌آمده است. گمبیت هم  همانند ددپول یک قهرمان اسپین‌آف از سری ایکس-من است که اولین بار در سال ۱۹۹۰ در یکی از کامیک‌های این سری ظاهر شد و حضوری کوتاه هم در فیلم X-Men Origins Wolverine با بازی تیلور کیتس داشت. در فیلم گمبیت هم همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تاتوم چتینگ، نقش این سوپر قهرمان را بازی خواهد کرد. این فیلم برای اکران در ۷ اکتبر ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده