نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کشته شدن ۲ نفر بر اثر سقوط هواپیما در سر صحنه فیلمبرداری جدیدترین فیلم تام کروز

دو عکاس هوایی‌ که وظیفه عکس‌برداری از صحنه فیلمبرداری فیلم منا، جدیدترین فیلم تام کروز را داشتند، بر اثر سقوط هواپیمایشان در مدلین کلمبیا جان خود را از داست دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آلن دوید پروین و کارلوس برل، دو عکاس هوایی‌ که وظیفه عکس‌برداری هوایی‌ از سر صحنه فیلم منا، جدیدترین فیلم تام کروز را داشتند، با سقوط هواپیمایشان در شهر مدلین کلمبیا جان خود را از داست دادند. جیمی لی‌ گارلند، نفر سومی‌ که در این پرواز حضور داشت، دچار جراحات سنگینی‌ شد و در بیمارستان مدلین تحت مراقبت است. تام کروز در این پرواز حضور نداشت.

پروین، موسس کمپانی هلی‌نت تکنولوجیز، اخیرا اعلام کرده بود که با تاسیس این شرکت، قصد دارد خطرات عکس‌برداری هوایی‌ در شرایط خطرناک را کم کند.

هواپیمای سقوط کرده، یک هواپیمای دو موتوره مدل آئرواستار بود که به دلیل شرایط بد آب و‌ هوایی‌ در کوهستان آلتو د لا کلاریتا سقوط کرد. استودیو یونیورسال درباره این تراژدی در بیانیه‌ای گفت:

هواپیمایی‌ شامل تعدادی از عوامل فیلم در هنگام بازگشت به فرودگاه انریکه اولایا هررا در مدلین، سقوط کرد و باعث کشته شدن دو نفر از عوامل فیلم منا شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این حادثه در دسترس نیست. از طرف تیم سازنده، ما مراتب تسلیت خود را به خانواده این دو اعلام می‌کنیم.

فیلم منا که توسط داگ لیمن، کارگردان فیلم‌های لبه فردا و هویت بورن کارگردانی می‌شود از ماه آگوست (مرداد) در کلمبیا در حال ساخت بوده است. فیلم داستان یک خلبان آمریکایی به نام بری سیل را روایت می‌کند که برای پابلو اسکوبار، قاچاقچی موادمخدر معروف کلمبیایی کار می‌کرد و سپس تبدیل به جاسوسی برای DEA (آژانس مبارزه با موادمخدر آمریکا) شد. فیلم برای اکران در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۷ دی ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است.

منبع: Eteknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده