نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

ادامه سریال Black Mirror برای نت‌ فلیکس ساخته خواهد شد

قسمت‌های جدید سریال بریتانیایی آینه سیاه که توسط چارلی بروکر ساخته شده بود و نظر مثبت بسیاری از منتقدین را جلب کرده بود برای نت‌فلیکس ساخته خواهد شد. با زومجی با جزئیات خبر همراه باشید.

پس از اینکه اخیرا دو فصل اول سریال بلک میرور بر روی نت‌فلیکس قرار گرفت، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ادامه این سریال برای این شبکه اینترنتی ساخته خواهد شد.

تا به حال ۲ فصل از سریال بلک میرور که توسط چارلی بروکر ساخته شده، پخش شده است. این سریال عجیب که نمی‌توان آن‌ را در ژانر مشخصی‌ قرار داد، تصویری از تاثیرات منفی‌ تکنولوژی بر روی زندگی‌ انسان‌ها در آینده نه چندان دور ارائه می‌دهد.

وب‌سایت رادیو تایمز در خبری که منتشر کرد مدعی شد که نت‌فلیکس در حال تامین بودجه برای ساخت ادامه این سریال است. بنابه گفته منابع این سایت، نت‌فلیکس با چارلی بروکر و هاوس آو تومارو، استودیو فیلمسازی مستقل وی، برای ساخت قسمت‌های بعدی این سریال به توافق رسیده‌اند.

بروکر در حال حاضر در حال کار بر روی داستان این قسمت‌های جدید است. اگر تا به حال سریال آینه سیاه را ندیده‌اید، الان بهترین زمان برای دیدن این سریال فوق‌العاده جالب، جذاب و عجیب است.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده