نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

شخصیت «هالک» در فیلم Captain American: Civil War حضور نخواهد داشت

شخصیت «هالک»، غولِ سبز رنگ محبوب مارول، ابتدا قرار بوده در فیلم Captain American: Civil War حضور پیدا کند، اما براساس صحبت‌های مارک رافِلو، بازیگر این روزهای نقش هالک، حضور وی از فیلمنامه پایانی حذف شده است. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با رافلو انجام شده، وی در رابطه با حضور خود در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی گفته است:

دلیل عدم حضور هالک بسیار بزرگ‌تر از این است که در فیلم Captain American: Civil War مشخص شود. در ابتدا شخصیت من در فیلمنامه حضور داشت، اما مدتی بعد سازندگان حضور هالک را در این فیلم منتفی کردند. حتی خود من هم نمی‌دانم هالک چه زمانی مجددا به دنیای سینما باز خواهد گشت.

اگرچه هالک در فیلم Captain American: Civil War حضور نخواهد داشت، اما طرفداران این شخصیت می‌توانند منتظر حضور جدی و مهم او در فیلم Avengers: Infinity War باشند.

با وجود عدم حضور هالک در این فیلم، علاقه‌مندان همچنان می‌توانند منتظر مبارزه‌ای حماسی میان کاپیتان آمریکا(Captain America)، مرد آهنی(Iron Man)، چشم عقابی (Hawk Eye)  و شخصیت‌های بیشتر در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی باشند. همچنین مرد عنکبوتی جدید برای اولین بار و پیش از ساخت فیلم مستقل این شخصیت، در Civil War حضور پیدا می‌کند.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده، توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده