نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

انتشار تصویر جدید بت موبیل در فیلم بتمن علیه سوپرمن

امروز تصویر جدیدی از ماشین بتمن موسوم به بت‌موبیل در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت توسط وارنر بروز و دی‌سی‌ منتشر شد. با زومجی و مشاهده عکس جدید ماشین بتمن همراه باشید.

عکس جدیدی از بت‌موبیل، ماشین معروف بتمن، در فیلم بسیار مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت منتشر شد.

Batman Vs Superman Batmobile بت‌موبیل جدید بتمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت

در جدیدترین فیلم سری ابر قهرمان‌های دی‌سی، شوالیه سیاه شهر گاتهام به دلیل ترس از قدرت‌های خدا گونه‌ سوپرمن، در مقابل وی قرار می‌گیرد. در حین جنگ بین این دو ابرقهرمان نیز مردم عادی در حال تصمیم گیری برای این هستند که بدانند دنیا به کدام یک از این دو بیشتر نیاز دارد که دشمن جدیدی برمی‌خیزد و مردم دنیا را با یک خطر جدیدی که تا به حال نظیرش را ندیده بودند مواجه می‌کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | رزولوشن 360p

هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن و بن افلک در نقش بروس وین/بتمن در این فیلم حضور دارند. همچنین گل گدوت در نقش دیانا پرینس/واندر وومن، ایمی آدامز، لورنس فیشبورن و دایان لین در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. جسی ایزنبرگ در نقش دشمن سوپرمن، لکس لوتر، جرمی ایرونز در نقش آلفرد و هالی هانتر در یک نقش جدید نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند. در این فیلم ما همچنین برای اولین بار جیسون ماموا را در نقش اکوامن خواهیم دید.

بتمن در مقابل سوپرمن توسط زک اسنایدر کارگردانی می‌شود. فیلمنامه فیلم توسط کریس تریو بر اساس نوشته‌ای از دیوید اس گویر نوشته شده است. تهیه کنندگان فیلم چارلز روون و دبورا اسنایدر هستند. تهیه کنندگان اجرایی فیلم هم عبارتند از بنجامین مل‌نیکر، مایکل اوسلان، وزلی کولر، دیوید اس گویر و جف جانز.

بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده