نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بِنیسیو دِل تورو بازیگر نقش منفی اپیزود هشتم فیلم Star Wars خواهد بود

با توجه به اخباری که طی چند وقت گذشته منتشر شد، اعلام شده احتمالا نقش شخصیت منفی اصلی اپیزود هشتم مجموعه فیلم‌های Star Wars را بِنیسیو دِل تورو ایفا خواهد کرد. حال این احتمال به واقعیت تبدیل شده و این بازیگر نقش شخصیت منفی را در فیلم Star Wars: Episode Viii ایفا خواهد کرد.

طی مصاحبه اخیری که با دل تورو انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با برنامه‌های آینده پرسیده شد، وی در پاسخ گفت:

قسمت جدید فیلم‌های Star Wars قرار است تولید شود. در آینده خواهیم دید این فیلم چگونه عمل خواهد کرد. فکر کنم در ماه مارس سال ۲۰۱۶ کار فیلمبرداری قسمت هشتم را آغاز کنیم.

دل تورو همچنین در رابطه با نقشِ خود در فیلم جنگ‌ ستارگان هم صحبت کرده است:

موضوع این است که مسئولین به من اجازه نمی‌دهند زیاد در این رابطه صحبت کنم. با این حال می‌توانم تایید کنم که نقش شخصیت منفی اصلی به عهده‌ی من است.

دل تورو که به دلیل «بهترین نقش مکمل» در فیلم Traffic برنده جایزه اُسکار است، تا امروز نقش‌های به‌ یاد ماندنی زیادی را ایفا کرده است. یکی از بهترین نقش‌های او در فیلم The Usual Suspects بود که در آن به عنوان شخصیت فِرِد فِنستِر ایفای نقش می‌کرد. وی در این فیلم به دلیل لهجه بسیار جالب خود لحظات شیرینی را برای طرفداران رقم زد.

علاوه بر این، دل تورو در یکی دیگر از دارایی‌های دیزنی ایفای نقش کرده است. او در فیلم Guardians of the Galaxy که قسمت دوم آن هم در دست تولید قرار دارد، به جای شخصیت کالِکتور هنر خود را در اختیار این کمپانی قرار داده بود.

فیلم Star Wars: Episode 8 در سال ۲۰۱۷ و چهل سال پس از اکران نخستین فیلم این سری، روی پرده‌های سینما خواهد رفت. ریان جانسون، کارگردان فیلم‌های Brick و Looper کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. این فیلم  در تاریخ ۲۶ مِی (پنجم خرداد سال ۱۳۹۶) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده