نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

سریال Under the Dome در اواخر شهریور به اتمام می‌رسد

شبکه سی‌‌‌بی‌اس‌ امروز در خبری اعلام کرد که سریال Under the Dome،  پس از سه فصل، پنج‌شنبه ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) به کار خود پایان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سریال زیر گنبد، محصول شبکه سی‌‌‌بی‌اس‌ آمریکا، پس از ۳ فصل به کار خود پایان می‌دهد. امروز نینا تسلر، رئیس بخش سرگرمی‌های شبکه سی‌‌‌بی‌اس‌، پس از اعلام این خبر خاطر نشان کرد که در قسمت آخر، تمامی رازهای سریال برای تماشاگران افشا می‌شود. وی در ادامه گفت:

۲ سال پیش، سریال زیر گنبد به عنوان یک پدیده در بین سریال‌های تلویزیونی مطرح شد و به سرعت توانست به یکی‌ از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه سی‌بی‌اس‌ تبدیل شود. نحوه داستان‌سرایی سریال و این نکته که سریال بر روی بسیاری از پلتفرم‌ها برای تماشا در دسترس بود دلیل این موفقیت شد. همچنین این سریال راه را برای پخش سریال‌هایی مانند Extant و Zoo هموار کرد. ما بسیار از اعلام این خبر که بالاخره داستان این سریال به اتمام می‌رسد، هیجان زده هستیم. زیر گنبد، همانطوری که با قدرت شروع شد، با قدرت هم به کار خود پایان می‌دهد.

سریال زیر گنبد که بر اساس کتابی‌ به همین نام به قلم استفن کینگ ساخته شده بود، داستان شهری را روایت می‌کند که به صورت مرموزی ارتباطش با دنیای خارج قطع می‌شود و یک گنبد بسیار بزرگ بر روی شهر قرار می‌گیرد. اولین قسمت زیر گنبد، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ (خرداد ۱۳۹۲) پخش شد و با استقبال گرم تماشاگران و منتقدین روبرو شد.

تمامی سه فصل این سریال برای کاربران سرویس ویدیویی Amazon Prime ، حتی پس از اتمام پخش، در دسترس خواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده