نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱

سازندگان سریال Sons of Anarchy اسپین آفی از این مجموعه خواهند ساخت

کرت ساتر - سازنده سریال تحسین شده‌ی پسران آنارشی، دوباره به شهر خیالی چارمینگ باز خواهد گشت! این سریال جدید، داستان گروه دیگری از موتورسواران شهر چارمینگ را تعریف خواهد کرد. با زومجی و و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارشات منتشر شده، سریال اسپین آف Sons of Anarchy که هنوز نامی‌ برایش انتخاب نشده، داستان باشگاه موتورسواری مایان‌ها را (که رییسشان مارکوس آلوارز است) روایت می‌کند. در سریال اصلی‌، مایان ها، بیشتر تمرکز خود را بر روی قاچاق مواد مخدر گذاشته بودند و به همین دلیل رقابت کمی‌ با باشگاه موتورسواری Sons of Anarchy داشتند. حتی در مقطعی از سریال، مایان‌ها و پسران آنارشی باهم متحد نیز شده بودند.

لازم به ذکر است که اسپین‌آف به سریال یا مجموعه‌ای گفته می‌شود که داستان آن در دنیای یک سریالی که پخشش به اتمام رسیده می‌گذرد و داستانی تازه از دنیای سریال را تعریف می‌کند. مانند سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» که داستانش در دنیای «برکینگ بد» می‌گذرد یا سریال جدید Fear of the Walking Dead که دنیایش با دنیای The Walking Dead مشترک است.

Sons of Anarchy امیلیو ریورا در نمایی از سریال Sons of Anarchy

بنا بر گزارش ورایتی، هنوز مشخص نیست که امیلیو ریورا که در سریال اصلی‌ نقش مارکوس آلوارز را بازی می‌کرد، برای ایفای دوباره این نقش به این اسپین آف بازگردد. مساله دیگر این است که معلوم نیست کرت ساتر، سازنده سریال اصلی‌، مانند سریال Sons of Anarchy تمام وظایف ساخت این اسپین آف را بر عهده بگیرد، زیرا مجموعه تلویزیونی جدید او با نام The Bastard Executioner پخش‌اش از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برروی شبکه اف‌ایکس آغاز می‌شود و وی مطمئناً با وجود این سریال جدید، سرش بسیار شلوغ خواهد بود.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده