نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

با شخصیت منفی فیلم Star Wars: The Force Awakens بیشتر آشنا شوید

جیکوب آبرامس، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens اطلاعات جدیدی در مورد شخصیت منفی این فیلم، کایلو رن،  ارایه کرده که به شناخت بهتر این شخصیت کمک می‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

  • این مطلب حاوی اسپویلر است

آبرامس در مصاحبه با سایت Empire اعلام کرد که شخصیت کایلو رن که در تریلر هم با شمشیر نوری قرمز رنگ حضور داشت از گروه Sith (شخصیت‌های منفی اصلی جنگ ستارگان) نیست، بلکه وی برای فرمانده بزرگ و قدرتمند دسته اسنوک‌ها (Snoke) کار می‌کند. نقش فرمانده اسنوک‌ها را در فیلم اندی سرکیس بازی خواهد کرد که قبلا هم با ایفای نقش‌های دیجیتالی گالوم در ارباب حلقه و پرایمت در سیاره میمون‌ها، با نقش‌های دیجیتالی غریبه نیست.

ption id="attachment_57792" align="aligncenter" width="590"]شخصیت کایلو رن شخصیت کایلو رن

وی در ادامه مصاحبه خود راجع ریشه‌های اولین جنبش (First Order) توضیح داد که کایلو رن (با بازی آدام درایور) هم عضو این دسته است:

اگر نازی‌ها به آرژانتین سفر کنند و آنجا دوباره باهم متحد شوند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این اولین ایده تشکیل First Order بود. پس از آن سوالات زیادی به ذهن‌مان رسید. فعالیت این گروه به چه شکل خواهد بود؟ آیا آنها مطیع فرمانروای تاریکی می‌شوند؟ نتیجه همکاری آنها با فرمانروای تاریکی چه خواهد بود؟ و سوالاتی از این قبیل که داستان First Order را شکل می‌دهند.

قسمت هفتم از سری جنگ ستارگان در تاریخ ۲۷ آذر اکران خواهد شد، چندی پیش هم درو استروزان، طراح پوستر این فیلم، این قسمت را بهترین جنگ ستارگان ساخته شده تا امروز معرفی کرده بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده