نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴

فیلم Star Wars:The Force Awakens بهترین قسمت مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود

درو استروزان، طراح پوستر‌های سری جنگ ستارگان، با ستایش از Froce Awakens، این فیلم را بهترین قسمت سری جنگ ستارگان می‌داند. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

استروزان، در مصاحبه‌ای که اخیرا با Movie-Weekly داشته است اعلام کرده که این قسمت از سری جنگ ستارگان شگفت انگیز است، صحبت‌های کامل وی به شرح زیر است:

پس از این‌که قسمت‌هایی از فیلم نامه Force Awakens را خواندم و تقریبا نیمی از فیلم را دیدم، صادقانه می‌توان گفت که این قسمت بهترین جنگ ستارگانی خواهد بود که تا امروز ساخته شده است چون از داستانی غنی بهره می‌برد و بسیار خوش ساخت است.

وی همچنین در مورد طراحی پوستر این فیلم هم گفت:

به طور حتم این‌که توانستم از نزدیک مراحل ساخت این فیلم را ببینم به من در طراحی پوستر کمک کرد. چون قرار نیست تا من احساسات شخصی خودم را در پوستر پیاده کنم، بلکه باید بتوانم حسی را که سازنده می‌خواهد به طرفدارن منتقل کند در پوستر ایجاد کنم. وقتی از نزدیک با شخصیت‌های فیلم ارتباط داشتم، احساسی را که آنها در قسمت‌های مختلف فیلم دارند، دیدم و پوستر را هم بر اساس همین احساسات و عواطف شخصیت‌های فیلم طراحی کرده‌ام.

پوستر Star Wars:Force Awakens که توسط درو استروزان طراحی شده است پوستر Star Wars:The Force Awakens که توسط درو استروزان طراحی شده است

Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر)‌ اکران خواهد شد. شما می‌توانید تصاویری از سر صحنه فیلم‌برداری و اولین تریلر کامل این فیلم را در زومجی تماشا کنید. نظرات خود را در مورد صحبت‌های استروزان با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده