نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

دلیل حضور نیافتن بتمن در سریال Arrow از زبان بازیگر اصلی این سریال

استیون آمل، بازیگر نقش الیور کویین در سریال Arrow, در جریان پنلی در نمایشگاه Wizard World شیکاگو درباره عدم حضور بتمن در این سریال صحبت‌هایی با طرفداران این مجموعه کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استیون آمل، بازیگر نقش الیور کویین سریال Arrow که سریالی ابر قهرمانی از دنیای دی‌سی‌ است در جلسه پرسش و پاسخی که در جریان نمایشگاه Wizard World که در شهر شیکاگو ایالات متحده برگزار می‌شود با طرفداران داشت، با ذکر این نکته که وی نقش زیادی در تصمیم گیری برای اینکه کدام یک از ابر قهرمان‌های بزرگ دنیای دی‌سی‌ در این سریال حضور داشته باشند، ندارد، اطلاعاتی در مورد دلیل عدم حضور بتمن در این سریال به طرفداران داد.

آمل در این جلسه گفت که خیلی‌ دوست دارد که بروس وین را در این مجموعه ببیند. بنا به گفته او، بروس وین شباهت‌های بسیار زیادی به الیور کویین دارد و حضور او در این سریال می‌تواند بروس وین را به یکی‌ از بزرگ‌ترین متحدین یا حتی بزرگ‌ترین دشمنان الیور کویین تبدیل کند.

در ادامه این جلسه، آمل افزود که او این موضوع را با رییس بخش سرگرمی‌های دی‌سی‌، دایان نلسون، مطرح کرده است و نلسون در پاسخ گفته است که آنها قصد دارند که دنیای ابر قهرمان‌های دی‌سی‌ را از هم دیگر جدا نگاه دارند تا بتوانند بهترین شمایل را از هر کدام به تصویر بکشند. آمل در مورد پاسخ نلسون گفت:

خب اینطور که به نظر می‌رسد آوردن شخصیت‌های معروف دنیای دی‌سی‌ به این سریال کار بسیار دشواری خواهد بود.

با همه این تفاسیر آمل گفت که وی دلیلی‌ برای عدم حضور یک بروس وین مجزا که مختص به سریال Arrow باشد، نمی‌بیند.

در ادامه، هنگامی که از آمل درباره حضور الیور کویین در یکی‌ از فیلم‌های سینمایی دی‌سی‌ سوال شد، وی با احتیاط گفت:

اگر زمانی‌ فرصتی برای من پیش بیاید که در یکی‌ از فیلم‌های سینمایی دنیای دی‌سی‌ حضور پیدا کنم، فکر نمی‌کنم هیچ مانعی از لحاظ قراردادی و حقوقی بر سر راهم قرار داشته باشد. اما باید مطمئن شوم که آن‌ نقش، نقشی‌ باشد که من واقعا بخواهم.

وی در انتهای این پنل گفت:

من به دنیایی که توسط سریال‌های Arrow, The Flash و Legends of Tomorrow ساختیم بسیار افتخار می‌کنم. البته هنوز نمی‌دانم که سریال Supergirl جزو این دنیا خواهد بود یا خیر!

پخش فصل جدید سریال Arrow از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) و از شبکه سی‌دبل‌یو آغاز خواهد شد.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده