نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

اولین عکس تام هالند در نقش مرد عنکبوتی

اخیرا عکسی‌ در سطح اینترنت پخش شده است که به گفته بسیاری عکسی‌ از سر صحنه فیلمبرداری فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ است و  تام هالند را در نقش اسپایدرمن نشان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش عکسی در سطح اینترنت پخش شد که شخصی‌ را در لباس اسپایدرمن نشان می‌داد که ماسکی سیاه بر سر دارد. این عکس که گفته می‌شود مربوط به فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ است به گفته بسیاری اولین عکس منتشر شده از تام هالند در نقش اسپایدرمن است و ما وی را در حالی می‌بینیم که در حال بالا رفتن از دیوار است.  این نکته که شخص درون عکس ماسک سیاهی بر سر دارد، تشخیص واقعی‌ بودن یا تقلبی بودن عکس را بسیار سخت می‌کند.

Tom Holland Spider-man

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. در این فیلم ما شاهد بازگشتکریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا خواهیم بود که در این داستان رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن،جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اُلسن در نقش وندا مکسیموف/اسکارلت ویچ وی را همراهی می‌کنند. این اولین فیلمی از دنیای سینمایی مارول است که تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در آن ظاهر می‌شود.

همچنین فیلم جدید مرد عنکبوتی که توسط جان واتس کارگردانی می‌شود در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این عکس، اولین عکس تام هالند در نقش اسپایدرمن است؟

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده