نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

فیلم «بتمن علیه سوپرمن» احتمالاً شامل مبارزه بزرگ واندر وومن و دوومزدِی خواهد بود

در حالی بتمن و سوپرمن سرشان به دعوای خودشان گرم است، در جای دیگری واندر وومن احتمالاً مبارزه‌ی بسیار بزرگی با دشمن اصلی سوپرمن، یعنی دوومزدی (Doomsday) خواهد داشت. این شایعه‌ای است که به تازگی منتشر شده و چندان هم دور از انتظار نیست.

وب‌سایت هیروئیک هالیوود ادعا می‌کند واندر وومن (با بازی گَل گَدو) با آنتاگونسیت معروف کمیک‌های دی‌سی و یکی از اصلی‌ترین دشمن‌های سوپرمن مبارزه می‌کند. اگر تریلر کامیک‌کان «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را به خاطر داشته باشد، در صحنه‌ای که برای اولین بار واندر وومن را در لباس رزم و در میدان مبارزه می‌بینیم، او  حرکت جدیدی از خود نشان داد که در کمیک‌ها وجود ندارد (او دستبند‌های خود را به هم زد و موج عظیمی از انفجار ایجاد کرد) و در صحنه‌ی دیگری به عقب پرت شد. این شایعه اذعان می‌کند این صحنه مربوط به مبارزه‌ی او با دوومزدی است و ربطی به دعوای بتمن و سوپرمن ندارد.

جزئیات این مبارزه قطعاً هنوز مشخص نیست ولی وب‌سایت مذکور حتی اطلاعاتی از نحوه‌ی درگیری این دو شخصیت هم منتشر کرده است. ظاهراً در میان مبارزه، واندر وومن با شمشیر خود دست دوومزدی را قطع می‌کند اما این قهرمان شرور، یک تیغه‌ی تیز استخوانی در جای دستش ایجاد می‌کند که به او امکانات جدیدی برای مبارزه می‌دهد. اینکه چه اتفاقی بعد از آن می‌افتد، فعلاً کسی نمی‌داند.

زک اسنایدر، کارگردان فیلم قبلاً اشاره کرده بود که واندر وومن نقشی اساسی و پررنگ در فیلم دارد که کمی احتمال صحت این شایعه را تقویت می‌کند. به نظر شما واندر وومن داستانی جدا در فیلم دارد و مبارزه‌اش هم ربطی به قهرمان‌های دیگر ندارد؟

فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» در تاریخ ۲۶ مارس سال آینده (۷ فروردین) اکران خواهد شد. هنری کَویل (سوپرمن)، بن افلک (بتمن)، گل گدو (واندر وومن)، جسی آیزنبرگ (لکس لوتر) و ایمی آدامز (لوییس لِین) از بازیگران این فیلم هستند که توسط کارگران فیلم «مرد پولادین» ساخته می‌شود و به نوعی ادامه‌ی آن است.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده