نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سریال «جمعه سیزدهم» توسط شبکه CW در دست تولید قرار دارد

مجموعه فیلم‌های جمعه سیزدم (Friday the 13th) که با جیسون وورهیز، شخصیت محبوب خود طرفداران زیادی دارد، قرار است راه خود را به دنیای تلویزیون هم باز کند. شبکه CW اخیرا تایید کرده در حال تولید سریالی از این سری قدیمی است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مارک پِداویتز، رئیس شبکه CW اخیرا تایید کرده تیم آن‌ها در حال ساخت سریالی از سری محبوب در سبک وحشت جمعه سیزدهم است که هر قسمت آن حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

استیو میچِل و کِرِیگ سیکِل که مسئول ساخت سریال The Pretender بودند، کار نوشتن داستان سریال جمعه سیزدهم را بر عهده خواهند داشت. از طرفی دیگر رَندال اِمِت، جرج فیورلا، مارک کَنتون و شان کانینهام هم به عنوان تهیه‌کنندگان این سریال انتخاب شده‌اند.

در اطلاعات اولیه منتشرشده در رابطه با سریال Friday the 13th گفته شده:

تمرکز اصلی این سریال روی شخصیت محبوب کمپانی کریستال لِیک است که باری دیگر مجبور است با قاتل درونی خود رو به رو شود. شخصیت اصلی فیلم قرار است راز جدیدی را از خانواده خود کشف کند.

همان‌طور که حتما حدس زدید، شخصیت اصلی سریال جیسون وورهیز خواهد بود. سازندگان گفته‌اند در طراحی خصوصیات اخلاقی این شخصیت تغییراتی انجام شده تا حس واقعی بودن را به مخاطبان القا کند.

کار تولید سریال جمعه سیزدهم اخیرا آغاز شده، بنابراین به این‌ زودی‌ها نباید منتظر آغاز پخش آن از شبکه CW باشید.

مجموعه جمعه سیزدهم طی چند وقت اخیر حسابی سَرِ زبان‌ها افتاده است. کمپانی کریستال لیک که مالک این سری است، اوایل سال ۲۰۱۵ از بازی جمعه سیزدهم هم رونمایی کرد. براساس اطلاعات منتشرشده، Friday the 13th یک بازی Co-op و چندنفره رقابتی است که بازیکنان در یک گروه کوچک در برابر شخصیت جِیسون وورهیز  قرار می‌گیرند و باید در برابر حملات مرگبار وی جان سالم به در ببرند.

از طرفی دیگر، جیسون وورهیز که شخصیت اصلی این سری است، به عنوان اولین بسته الحاقی به لیست مبارزان بازی Mortal Kombat X اضافه شد. اگر با نحوه مبارزات این شخصیت آشنایی ندارید، می‌توانید از طریق زومجی ویدیو گیم‌پلی شخصیت جیسون وورهیز در بازی مورتال کامبت ایکس‌ را هم مشاهده کنید.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده