نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

حضور شخصیت کُنستانتین در فصل چهارم سریال Arrow تایید شد

سریال کُنستانتین که با فصل اول خود توانست طرفداران زیادی را جمع کند، متاسفانه طی چندوقت اخیر در خبری غیرمنتظره منتفی شد. با این حال طرفداران این سریال و شخصیت، می‌توانند در فصل چهارم سریال Arrow منتظر حضور او در یکی از اپیزودها باشند.

شبکه CW طی روزهای اخیر در خبری تایید کرد مَت رایان، بازیگر نقش کنستانتین در این سریال قرار است در یکی از اپیزودهای فصل چهارم سریال Arrow حضور پیدا کند.

فصل اول سریال Constantine طی ۱۳ قسمت پخش شد و پس از آن شبکه NBC که سابقه بسیار خوبی در منتفی کردن سریال‌های محبوب دارد (می‌توان از سریال هانیبال به عنوان یک مثال دیگر استفاده کرد) اعلام کرد کار این سریال در همان فصل اول به اتمام رسیده است.

از آن پس طرفداران این سریال با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف برای نجات آن، موفق به انجام کار خاصی نشدند. با این حال این علاقه‌مندان از شبکه CW خواستند با آوردن کنستانتین در سریال Arrow، آخرین امید را برای نجات این سریال به طرفداران بدهند.

تهیه‌کنندگان Arrow در گذشته گفته بودند تمام سعی خود را می‌کنند تا این کار را انجام دهند، اما در آن زمان هیچ قولی به تماشاگران ندادند.

سال گذشته شایعاتی منتشر شده بود که اذعان داشت کنستانتین قرار است در فصل سوم Arrow حضور پیدا کند و اطلاعات مهمی را در رابطه با سیاه‌چاله لازاروس و عناصر جادویی به آلیور کوئین بدهد. با این‌که در فصل سوم شاهد این اتفاق نبودیم، اما سازندگان سریال Arrow گفته بودند تِمِ اصلی فصل چهارم جادو خواهد بود.

Constantine

 

بنابراین در فصل چهارم سریال Arrow، منتظر حضور کنستانتین محبوب در یکی از اپیزودهای این سریال پرطرفدار باشید.

سریال Arrow پاییز امسال با فصل چهارم از شبکه CW باری دیگر مهمان خانه‌های شما خواهد بود. در این فصل شاهد ضدقهرمان‌های بزرگی مانند دِیمیِن دارک و هایو (H.I.V.E) (سازمان خصوصی دارک) و درطرفی دیگر خطرهای قدیمی مانند سازمان آرگوس و رئیس جدید لیگ قاتلان یعنی مالکوم مِرلین که به مقام راس‌‌الغول نازل شده خواهیم بود.

همچنین DC در خبری دیگر تایید کرده نیل مَک‌دونا، بازیگر نقش شخصیت منفی دِیمیَن دارک در فصل چهارم این سریال خواهد بود. بنابر اطلاعات منتشرشده، دارک که یکی از اعضای سابق لیگ قاتلان بوده (League Of Assassin’s)، دشمن اصلی کوئین در فصل چهارم سریال Arrow خواهد بود.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده