نویسنده: Zoomg Team
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

نسخه‎ بلوری فیلم San Andreas روز بیستم مهر منتشر می‎شود

«سن آندریس» را می‎توان جزو یکی از موفق‎ترین فیلم‎های امسال دانست. بعد از نمایش خوب این فیلم در سینماها، حال نوبت به عرضه به‎صورت Blu-ray رسیده است. با زومجی همراه باشید.

بخش سرگرمی‎ کمپانی برادران وارنر امروز اعلام کرد که قرار است نسخه‎های Blu-ray 3D Combo Pack ،Blu-ray Combo Pack ،DVD و Digital HD فیلم سن آندریس، یکی از فیلم‎های تابستانی دوِین جانسون، کلارا گوجینو و الِکساندرا دادیارو، در روز ۲۰ مهر سال جاری (مصادف با 13ام اکتبر) روانه‎ی بازار شود. البته نسخه‎ی Digital HD این فیلم، زودتر و در تاریخ ۳۱شهریور (مصادف با ۲۲ سپتامبر) عرضه می‎شود.

سن آندریس داستان مردی را روایت می‎کند که به همراه همسرِ خود برای نجات دختر کوچولویش به سان‎فرانسیسکو سفر می‎کند. این فیلم همکاری دوباره‎ی جانسون با کارگردان فیلم، برَد پِیتون و تهیه‎کننده‎ی فیلم، یعنی بیو فلین محسوب می‎شود.

نسخه‎ی Blu-ray 3D Combo Pack این فیلم، با قیمت ۴۵ دلار، نسخه‎ی Blu-ray Combo Pack با قیمت ۳۶ دلار و نسخه‎ی دو دیسکی DVD Special Edition نیز با قیمت ۲۹ دلار در دسترس خواهند بود.

نسخه‎های Blu-Ray Combo Pack و Blu-ray Combo Pack و همچنین نسخه‎ی دو دیسکی Standard Definition دارای ویژگی‎های مختص به خود هستند که از بین آن‎ها می‎توان به تفسیر فیلم توسط کارگردان این فیلم (برَد پِیتون)، سکانس‎های حذف شده و ... اشاره کرد.

در ادامه هم می‎توانید پوستر این فیلم را مشاهده کنید:

پوستر فیلم «سن آندریس» پوستر فیلم «سن آندریس»

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده