نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

کارگردان فیلم Assassin's Creed از قلب و تاریخچه این مجموعه می گوید

کیفیت اکثر فیلم‌هایی که از روی بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند بسیار بالا نیست، اما کارگردان فیلم Assassin's Creed احساس می‌کند فیلم این سری به دلیل تاریخچه غنی و پرمحتوایی که دارد، به موفقیت‌های خاصی خواهد رسید. با زومجی همراه باشید.

جاستین کِرزِل، کارگردان فیلم Assassin's Creed در رابطه با این فیلم در قیاس با فیلم‌های دیگری که از روی بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند می‌گوید:

فکر کنم به دلیل تاریخچه پرمحتوای این سری، فیلم Assassin's Creed موفق ظاهر شود. می‌دانم این سری مانند اکثر بازی‌های تیراندازی و خطی نیست و تاریخچه زیادی در قلب آن نهفته است.

کرزل درادامه گفت به دلیل این‌که داستان Assassin's Creed بازیکنان را در قالب یک «انسان واقعی» قرار می‌دهد، احتمال این‌که این فیلم طرفداران زیادی را جذب خود کند بسیار زیاد است:

ایده کلی خاطره‌ها، بررسی خاطرات اجدادان توسط DNA ما و این‌که می‌توان از این طریق با گذشتگان صحبت کرد، بسیار قدرتمند است و کنجکاوی انسان‌ها را برمی‌انگیزد.  بنابراین فکر می‌کنم ایده جدید و تازه‌ای در این‌جا وجود دارد و به همین دلیل است که این سری ۹۰ میلیون بازیکن دارد. این آمار نشان می‌دهد سری Assassin's Creed چیزهای بیشتری از جذاب بودن گیم‌پلی بازی دارد. فکر کنم فرهنگی در این سری وجود دارد که مردم به آن علاقه زیادی دارند.

کار فیلمبرداری فیلم Assassin's Creed اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و براساس وعده‌های داده شده، اواخر سال ۲۰۱۶ شاهد اکران این فیلم موردانتظار خواهیم بود. این فیلم با بازیگری مایکل فاسبِندِرز، ماریون کوتیار و مایکل ویلیامز، قرار است توجه علاقه‌مندان سری Assassin's Creed را در قالب یک فیلم سینمایی جذب کند.

جدیدترین فیلم کرزل، کارگردان فیلم Assassin's Creed با نام Macbeth که داستان شخصیت تاریخی شکسپیر را تعریف خواهد کرد، پاییز امسال بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

به نظر شما فیلم Assassin's Creed می‌تواند به یک استثنا تبدیل شود و برخلاف اکثر فیلم‌های دیگری که از روی بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند، موفق ظاهر شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده