نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

احتمال حضور شخصیت «نِگان» در فصل ششم سریال The Walking Dead وجود دارد

اگر کتاب‌های کمیک The Walking Dead که سریال این سری با اقتباس از روی آن تولید شده است را خوانده باشید، حتما با شخصیت «نِگان» آشنایی دارید. براساس اطلاعات منتشرشده، احتمال حضور این شخصیت در فصل ششم این سریال محبوب وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

اِسکات گیم‌پِل، مدیر اجرایی سریال The Walking Dead در این رابطه می‌گوید:

قطعا احتمال حضور نگان در سریال وجود دارد. زمانی که من از واژه «احتمال» استفاده می‌کنم، حتما از قبل برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است، اما مسائلی وجود دارد که ما درحال تصمیم‌گیری برای اجرای این اتفاق هستیم. حضور نگان به عناصری بستگی دارد که ما در رابطه با داستان فیلم و فصل‌های آخر باید در رابطه با آن تصمیم‌گیری کنیم.

در طرفی دیگر رابِرت کِرکمَن، خالق سری The Walking Dead گفته است احتمال زیادی برای حضور دو شخصیت جیسِس (با بازی پائول مونرو) و نگان در فصل ششم سریال مردگان متحرک وجود دارد:

زمانی که در رابطه با شخصیت‌هایی مانند فرماندار، میشون، آبراهام، جیسس و نگان که در کمیک‌ها طرفداران زیادی دارد صحبت می‌کنیم، مانند ریک که طرفداران احساس کاملی از رفتارهای او دارند، قراردادن آن‌ها در داستان سریال کار چالش برانگیزی است.

بنابراین ما همیشه در این زمینه احتیاط می‌کنیم و احساس می‌کنم کار خود را برای برآورده کردن انتظارات طرفداران به درستی انجام دادیم. امیدواریم اگر شخصیت‌هایی که به آن اشاره کردیم در سریال حضور پیدا کنند، این روند ادامه پیدا کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید شاهد حضور شخصیت نگان در سریال The Walking Dead باشید؟

سریال The Walking Dead پاییز امسال با فصل ششم و از طریق شبکه AMC، به خانه‌های طرفداران بازخواهد گشت. اگر برای قسمت‌های جدید این سریال هیجان‌زده هستید، می توانید با تماشای اولین تریلر فصل ششم سریال The Walking Dead هیجان خود را دو چندان کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده