نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

کار فیلمبرداری فیلم Wonder Women پاییز امسال در شهر لندن آغاز خواهد شد

درحالی که تمرکز طرفداران سینما اکثرا روی فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice است، اما فیلم Wonder Women هم از آن دسته از فیلم‌هایی است که انتظارات فراوانی از آن می‌رود. اخیرا اطلاعاتی از زمان آغاز فیلمبرداری و بخش های دیگر آن منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم.

براساس اطلاعات منتشرشده، فیلم Wonder Women به بازیگری گَل گَدات در نقش اصلی، کریس پاین در نقش اِستیو تروِر و به کارگردانی پَتی جِنکینس، کار فیلمبرداری خود را از پاییز امسال در شهر لندن آغاز خواهد کرد.

مجله معتبر Empire در این رابطه گفته است:

با وجود ویژگی‌های شگفت‌انگیز فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice اعم از ویرایش قوی، صداگذاری و موسیقی و جلوه‌های ویژه، دِبرا اِسنایدر و راوِن درحال ساخت فیلم شگفت‌انگیز دیگری با نام Wonder Women هستند. جنکینس که کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، پاییز امسال فیلمبرداری آن را در شهر لندن انگلیس آغاز خواهد کرد.

قبل از اتمام مراحل ساخت فیلم Wonder Women و اکران آن، می‌توانید این شخصیت محبوب DC را در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت مشاهده کنید. براساس اطلاعاتی که در گذشته منتشر شد، شخصیت واندر وومن نقش بسیار مهمی را هم در فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice خواهد داشت.

منبع: Comicbook Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده