نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

فیلمنامه نویسان فیلم جدید اسپایدرمن از حس شوخ طبعی‌ پیتر پارکر می‌گویند

دو هفته پیش گزارشی منتشر شد که طبق آن‌ جان فرنسیس دیلی و جاناتان ام گلداستین را به عنوان نویسندگان فیلمنامه بازسازی اسپایدرمن معرفی‌ کرد. امروز در مصاحبه‌ای که این دو با ان‌پی‌آر انجام دادند این خبر را تأیید کرده و حرف‌هایی‌ در مورد شخصیت پیتر پارکر زدند.

دیلی که در نوشتن دو قسمت فیلمنامه رئیسان ترسناک مشارکت داشته و همراه با گلداستین فیلمنامه فیلم‌هایی مانند «ابری با احتمال ریزش گوشت قل قلی ۲» و «برت واندراستون شگفت انگیز» را نوشته در باره‌ پیتر پارکری که میخواهند در فیلم جدید به تصویر بکشند گفت:

او یک پسر باهوش و شوخ است و از طریق حس شوخ طبعیش با این واقعیت که انسان گیک و مطرودی است کنار می‌آید. او از این حس شوخ طبعی‌ دقیقا مانند ما به عنوان یک جایگاه ایمن استفاده می‌کند. من فکر می‌کنم ما خیلی‌ می‌توانیم با وی همذات پنداری کنیم زیرا ما هم از بسیاری از جهات شبیه او هستیم. ما حتی دارای قدرت‌های ابر قهرمانی نیز هستیم!

در ماه ژوئن، کمپانی سونی پیکچرز و استودیو مارول اعلام کردند که تام هلند در این فیلم نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن را بازی خواهد کرد. فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

همچنین ماریسا تومِی در این فیلم در نقش عمه اسپایدرمن ظاهر می‌شود. قبل از اکران فیلم جدید اسپایدرمن به نظر می‌رسد که این دو در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ نیز حضور داشته باشند.

مارول و سونی به همراه تهیه کنندگان فیلم یعنی کوین فیگ و ایمی پاسکال جستجوی وسیعی را برای پیدا کردن هلند و کارگردان فیلم انجام دادند. استودیوها و تهیه کنندگان از بازی هلند در فیلم‌های غیر ممکن، ولف هال و در قلب دریا بسیار خوششان آمد و پس از چندین تست صحنه وی را برای این نقش برگزیدند. همچنین بنا بر سنت مارول که دوست دارد با کارگردان‌های باهوش جوان کار کند، جان واتس برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد. واتس قبل از برگزیده شدن برای کارگردانی فیلم چندین جلسه با فیگ، پاسکال و استودیو داشت.

استودیو سونی پیکچرز مسئولیت تامین منابع مالی‌ و انتشار فیلم جدید اسپایدرمن را بر عهده دارد. ارزش سری اسپایدرمن چیزی حدود ۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. دو استودیو به همراه فیگ و پاسکال که مسئولیت مدیریت این سری را برای ۱۳ سال بر عهده دارد امید دارند با انتخاب جهت خلاقانه جدیدی برای اسپایدرمن این سری را به روزهای اوج خود باز گردانند و اسپایدرمن را مانند دیگر قهرمانان مارول دوباره محبوب کنند.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده