نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵

قطعی شدن همکاری جان رایلی با پروژه ی Wreck-It Ralph 2

جان رایلی، صدا پیشه و الگوی طراحی چهره‌ی شخصیت رالف در انیمیشن Wreck-It Ralph، در مصاحبه‌ای از امضای توافق برای همکاری با پروژه‌ی قسمت دوم این انیمیشن خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انیمیشن Wreck-It Ralph پروژه‌ای فوق العاده موفق بود که نه تنها برای جذب طرفداران بازی‌های ویدئویی هدف‌گذاری شده بود، بلکه سایر مخاطبان را نیز جذب کرد. اندکی پس از نمایش قسمت اول، در حرکتی که هیچکس را آنچنان هیجان زده نکرد، سازندگان خبر مورد انتظار برنامه‌ریزی برای ساخت ادامه‌ی این انیمیشن را دادند.

جان سی. رایلی، که در نقش رالف هنرنمایی می‌کرد، در مصاحبه‌ای با رادیوی ایرلندی RTE Arena تایید کرد که نه تنها پروژه‌ی ساخت ادامه‌ی این عنوان پیش از این آغاز شده است، بلکه خودِ وی هم قراردادی با این پروژه امضا کرده است تا دوباره در نقش رالف هنرنمایی کند. نکته‌ی جالب در این است که Wreck-It Ralph 2، دوباره به گونه‌ای شاهد حضور شخصیت رالف در خود خواهد بود.

ار آنجایی که نام رایلی نیز در این پروژه دیده می‌شود، می‌توانیم امیدوار باشیم که در روز‌های آینده اخبار بیشتری از Wreck-It Ralph 2 بشنویم.

نظر شما چیست؟ دوست دارید قسمت دوم بر روی چه بازی‌ای تمرکز کند؟ بازی ماریو؟ کنار گذاشتن بازی‌های آرکِید و رفتن به سمت بازی‌های کنسولی و موبایلی؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Destructoid

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده