نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲

اطلاعات جدید فصل سوم سریال Hannibal، وعده روزهای خونین را می دهد

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ که بهشتی برای علاقه‌مندان سینما و تلویزیون محسوب می‌شود، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Hannibal منتشر شد که درادامه شما را دعوت به مشاهده جزئیات می‌کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همان‌طور که در روزهای گذشته به اطلاعتان رساندیم، متاسفانه ساخت سریال Hannibal منتفی شده است و با پایان فصل سوم، «حداقل» از شبکه NBC شاهد پخش فصل‌های آتی این سریال پرطرفدار نخواهیم بود.

بِرایان فیولِر، سازنده سریال Hannibal در نمایشگاه کامیک-کان حضور پیدا کرد، اما متاسفانه هیچ اطلاعات جدیدی را مبنی بر ادامه این سریال در شبکه‌های دیگر تلویزیونی با طرفداران درمیان نگذاشت. وی به طرفداران گفت شاید درادامه با سخت یک فیلم سینمایی، داستان این فیلم را به اتمام برساند و طرفداران را از سردرگمی در بیاورد.

در پنل اختصاصی سریال هانیبال بازیگرانی مانند هیو دَنسی و ریچارد آرمیتِیج هم حضور داشتند و با سر کردن گلی شبیه تاج، طرفداران را یاد وقایع این سریال انداختند.

در این پنل همچنین تریلر جدیدی هم از فصل سوم منتشر شده است (متاسفانه این ویدیو هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است). تمرکز اصلی این ویدیو یکی از وقایع مهم کتاب Red Dragon (اژدهای سرخ) بوده است. ریچارد آرمیتِیج (بازیگر فیلم هابیت) در فصل سوم با نام فِرانسیس دِلِریدا، یک قاتل سریالی معروف ایفای نقش خواهد کرد. براساس صحبت‌های فیولر، ویل گِرَم، دلریدا را مانند هانیبال می‌بیند و فکر می‌کند هنوز فرصتی برای نجات دادن او وجود دارد. از طرفی دیگر هانیبال در ذهن خود این شخصیت را مانند ویل می‌بیند و قصد خراب کردن او را دارد.

Hannibal

 

این داستان سه سال پس از وقایع خونین فصل دوم اتفاق می‌افتد. ویل دیگر یک مامور FBI نیست و حال ازدواج کرده است. فیولر همچنین گفته است حملات این قاتل سریالی بیشتر روی خانواده‌ها تمرکز دارد و هدف سازندگان تعریف داستان تجاوز از انجام این‌گونه قتل‌ها نیست.

در این تریلر همچنین گیلیان اَندِرسون و بازگشت مریض سابق او که زَکَری کوئینتو نقش او را ایفا خواهد کرد به طرفداران نشان داده شده است.

درانتها سازنده سریال هانیبال گفته اپیزود پایانی این سریال شامل یک موسیقی حماسی توسط گروه سوسی و بَنشی خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات هیجان‌انگیز چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده