نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تایید شد: فیلم Green Lantern Corps در دست تولید قرار دارد

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ و پنل اختصاصی کمپانی برادران وارنر، این شرکت بزرگ در خبری تایید کردند قسمت جدید سری فیلم‌های گرین لَنتِرن با نام Green Lantern Corps در دست تولید قرار دارد. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.

در طول برنامه‌های وارنر در این پنل، لیست فیلم‌های آینده این کمپانی مانند Batman v Superman, Wonder Woman, Aquaman و The Flash به مخاطبان نشان داده شد، اما در این بین فیلم جدیدی با نام Green Lantern Corps به چشم مخاطبان دیده شد که براساس اعلام وارنر، قسمت جدید سری فیلم‌های گرین لنترن است و هم‌اکنون در دست تولید قرار دارد.

در دنیای کتاب‌های کامیک DC، گروه Green Lantern Corps جنبشی هستند که مامور حفظ صلح میان تمام اعضای این گروه و افرادی که روی زمین قرار دارند هستند. تاکنون از شخصیت هال جوردن از این دنیا یک فیلم ساخته شده که زیاد مورد استقبال طرفداران قرار نگرفته است. با این حال احتمال می‌رود این فیلم داستان جان اِستوارت، یکی از اعضای گروه Justice League را بیان کند.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از  این پروژه منتشر نشده، اما براساس شایعات منتشرشده احتمال زیادی وجود دارد که کریس پاین، نقش هال جوردن را بازی کند. قبلاً هم شایعه‌ی ایفای نقش او در فیلم Wonder Women در نقش استیو ترور در شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌رسید.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده