نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید و شگفت انگیز فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

سرانجام انتظارها به پایان رسید. کمپانی برادران وانر پس از مدت‌ها انتظار، شب گذشته در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ تریلری جدید را از Batman v Superman: Dawn of Justice که قسمت‌های مهمی از داستان فیلم را به ما نشان می‌دهد منتشر کرد که درادامه می‌توانید این ویدیو فوق‌العاده هیجان‌انگیز را مشاهده کنید.

در این تریلر، می‌توانید تخریب یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های بروس وِین یا همان بتمن به دست سوپرمن را مشاهده کنید. بِن اَفلِک که ظاهرا حسابی در نقش جدید خود فرو رفته و آن را درک کرده، با این اتفاق نفرت خود نسبت به سوپرمن را آغاز می‌کند.

تریلر جدید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice که حدود ۴ دقیقه است، علاوه بر Batman و Superman، شخصیت‌های بزرگ دیگر این فیلم مانند Wonder Women و لِکس لوتر را هم به شما نشان می‌دهد.

درادامه اولین ویدیو کامل و هیجان‌انگیز فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice که جرقه نفرت دو قهرمان این فیلم را به شما نشان می‌دهد را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720pرزولوشن 480p

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice که با کارگردانی زَک اِسنایدر تولید شده، اوایل سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده