نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

گیلمورو دل تورو از Pacific Rim 2 و پروژه‌ های آینده خود می گوید

کامیک‌-کان بدون حضور فیلمساز محبوب ژانر وحشت، گیلمورو دل تورو، و سخنرانی‌هایش در چند پنل این نمایشگاه لطفی‌ ندارد و امسال هم طبق معمول سال‌های گذشته وی در نمایشگاه کامیک‌-کان حضور پیدا کرد و در مورد پروژه‌های آینده‌اش صحبت کرد.

وی در سال جاری میلادی ۳ پروژه بزرگ دارد. یکی‌ از آنها فیلم سینمایی کریمزُن پارک است که با همکاری لجندری پیکچرز و یونیورسال و با بازی تام هیدلستن، جسیکا چستین، میا واسیکوسکا و چارلی هانم ساخته می‌شود و یک داستان ترسناک گوتیک است. دومین پروژه وی سریال تلویزیونی The Strain (نژاد) است که پخش فصل دوم آن‌ از امروز توسط شبکه اف‌ایکس آغاز خواهد شد و آخرین پروژه بزرگ امسال وی کتاب شکارچیان ترول است که در ابتدا قرار بود به فیلمی انیمیشن برای کمپانی دریم‌ورکز تبدیل شود.

همچنین وی در حال کار بر روی پیش تولید قسمت دوم فیلم سینمایی پسیفیک ریم است که فیلمبرداری آن‌ مدتی‌ دیگر در تورنتو و چین آغاز خواهد شد. فیلم قرار است در تابستان ۲۰۱۷ اکران شود. قسمت اول پسیفیک ریم در سال ۲۰۱۳ بر روی پرده سینماها اکران شد.

وی در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده در مورد لذت ساخت فیلم‌های ترسناک با درجه سنی بزرگسال حرف زده و همچنین در مورد داستان پسیفیک ریم ۲ و سریال The Strain صحبت‌هایی انجام داده است. دل تورو ۲ پروژه دیگر به نام‌های The Haunted Mansion و Dark Universe نیز در دست ساخت دارد اما ابتدا و پس از اتمام فیلمبرداری پسیفیک ریم ۲ می‌خواهد بر روی یک فیلم سیاه و سفید کم هزینه کار کند.

کریمزُن پارک جمعه ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) اکران خواهد شد و پسیفیک ریم ۲ نیز برای اکران در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فصل دوم سریال The Strain که وی ۱۱ دقیقه اول آن‌ را کارگردانی کرده از ۱۲ جولای (۲۱ تیر) آغاز خواهد شد.

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده