// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

شبکه ای‌ام‌سی هیچ برنامه‌ای برای ترکیب دو سریال تلویزیونی مجموعه‌ی Walking Dead ندارد

امروز طی پنل سریال  Fear the Walking Dead در نمایشگاه کامیک‌کان واقع در سن دیگو سوالی که بیش از همه در ذهن طرفداران می‌چرخید این بود که آیا امکانش هست اعضای سریال جدید پس از مدتی با اعضای سریال اصلی ملاقاتی داشته باشند یا خیر. با زومجی همراه شوید.

کلیف کورتیس یکی از بازیگران سریال جدید در پاسخ گفت:

من واقعا دوست دارم تا با ریک (شخصیت اول سریال اصلی) ملاقاتی داشته باشم. من اصلا رای گیری راه انداخته‌ام که با ریک گرایمز ملاقات کنم چرا که با او رابطه‌ی دوستانه بسیار نزدیکی دارم.

با این حال دیو اریکسون تهیه کننده ارشد اجرایی سریال جدید آن‌چنان نسبت به چنین ادغامی خوش بین نبود. او در ادامه گفت:

در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای ترکیب این دو سریال با یکدیگر نداریم. فکر کنم که اگر چنین ایده‌ای را اصلا مطرح کنم اسکات گیمپل (نویسنده سریال The Walking Dead) مرا بکشد. از لحاظ جغرافیایی چنین کاری بسیار سخت خواهد بود و همانطور که گفتم درحال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم.

البته چنین صحبت‌هایی کاملا قابل درک است چرا که داستان سریال جدید در نیمه‌ی دیگر کشور آمریکا یعنی شهر لس آنجلس جریان دارد اما به هر حال هیچگاه نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد.

Walking Dead

اریکسن همچنین در ادامه راجع به تفاوت محیط و جو این دو سریال نیز توضیحاتی ارائه داد. به گفته‌ی او سریال Fear the Walking Dead قصد دارد روزهای اولیه‌ی آغاز آخرالزمان زامبی‌ها را به تصویر بکشد، دوره‌ای که ریک گرایمز در سریال اصلی در کما به سر می‌بُرد.

در سریال جدید به خوبی می‌شود احساس اضطراب و دلهره را حس کرد چرا که ما به عنوان تماشاگر می‌دانیم که چه اتفاقی قرار است بیفتد اما شخصیت‌های سریال هیچ دانسته‌ای از اتفاقات محیط اطراف خود ندارند. آن‌ها مانند هر فرد عادی دیگری فکر می‌کنند که مردم مریض شده‌اند. به نظرم ساخت سریال جدید فرصتی بود برای ما که نشان دهیم مردم چگونه خود را با این اوضاع خطرناک وفق دادند. نسبت به سریال اصلی نیز با جو و اتمسفر بسیار متفاوتی رو به رو خواهید شد. داستان سریال جدید به عنوان یک درام خانوادگی شروع خواهد شد و ما دنیای آخرالزمانی را در ادامه به آن اضافه خواهیم کرد. همچنین باید گفت که سریال جدید به ما فرصت این را داد که سقوط تمدن بشریت را خیلی خوب به تصویر بکشیم. در حقیقت شما با دیدن سریال متوجه خواهید شد که کدام شهرها و چگونه با آغاز اتفاقات سقوط کردند.

گرگ نیکوترو یکی از کارگردانان سریال اصلی نیز در این باره افزود که هر دو سریال بسیار با یکدیگر تفاوت خواهند داشت:

به نظر من یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های موجود بین دو سریال این است که نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. سریال The Walking Dead شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارد که با دنیای اطراف خود به خوبی آشنا شده‌اند. وقتی که مردم با موقعیت‌های تراژدیک رو به رو می‌شوند چه اقدامی خواهند کرد؟ این اتفاقات خلق و خوی آن‌ها را تغییر می‌دهد. شخصیت کلیف در سریال جدید یک معلم است. او با خود یه شمشیر برنده ندارد، پس برای مقابله با خطر اطراف خود باید چه کند؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده