نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

رایان رِینولدز لباس Deadpool خود را به Green Lantern ترجیح می‌ دهد

رایان رِینولدز، بازیگر فیلم‌های Deadpool و Green Lantern، در مصاحبه اخیر و در اظهارنظری جالب اعلام کرده لباس دِدپول خود را به گرین لَنتِرن ترجیح می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که از رِینولدز در رابطه با لباس این دو شخصیت پرسیده شد، وی بدون هیچ تعملی گفت:

بدون شک لباس Deadpool را ترجیح می‌دهم. پوشیدن لباس موشن-کپچر از ابتدا تا انتهای مراحل تولید یک فیلم، حقیقتا بی‌انصافی است.

رِینولدز همچنین اعلام کرده است پوشیدن یک لباس واقعی، به او کمک می‌کند به یکی از حذب‌های مهم جامعه کمک کند:

همان‌طور که می‌دانید دِدپول مریضی سرطان دارد، برای همین مردم بسیاری با او ارتباط مستقیم دارند. بنابراین ما با موسسه بچه‌های سرطانی به صورت مستقیم کار کردیم.حسی که این بچه‌ها در صحنه فیلمبرداری به من القا می‌کردند را نمی‌توانم توصیف کنم. زمانی که من در این لباس راه می‌روم برای آن‌ها لذت‌بخش است و من هم این احساس را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم. این حسی است که من در گذشته تجربه نکرده بودم، چراکه گرین لنتِرن هیچ‌گونه لباسی نداشت و تمام چیزهایی که مشاهده می‌کردید، با فرایند موشن-کپچر به دست آمده بود.

نه تنها رینولدز هیچ‌گاه لباس Green Lantern را بر تن نکرد، بلکه درطول مراحل تولید فیلم هم نمی‌دانست در محصول نهایی به چه شکلی تبدیل خواهد شد:

تا پخش اولین تریلر فیلم Green Lantern، خودِ من نمی‌دانستم به چه شکلی تبدیل شدم. بنابراین تجربه پوشیدن لباس Deadpool بسیار لذت‌بخش بود، چراکه واقعا درحین مراحل تولید فیلم این لباس را بر تن داشتم.

بنابراین حداقل از این نظر، مارول برنده نبرد میان خود و DC شده است، چراکه بازیگر فیلم Green Lantern از دی سی و Deadpool از مارول، لباس دِدپول، یکی از شوخ‌طبع‌ترین شخصیت‌های دنیای کامیک را به گرین لَنتِرن ترجیح می‌دهد.

فیلم Deadpool که روند تولید آن به پایان رسیده، سال آینده روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده