نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

نسخه بازسازی شده فیلم غول آهنی پاییز امسال اکران می‌شود

در خبری که امروز توسط وارنر بروز و فاتوم ایونتس اعلام شد، انیمیشن بسیار محبوب و زیبای غول آهنی که توسط بِرَد بیرد کارگردانی شده بود پاییز امسال دوباره بر روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

اسم این فیلم بازسازی شده غول آهنی نسخه امضا شده (The Iron Giant Signature Edition) است و علاوه بر بازسازی شدن دارای دو صحنه اضافی نسبت به نسخه اصلی‌ فیلم است. فیلم در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت محلی اکران خصوصی می‌شود و در تاریخ یکشنبه ۴ اکتبر (۱۲ مهر) در چند سینمای برگزیده در سرتاسر امریکا اکران خواهد شد. اسم سینماهایی که فیلم قرار است در آنها به نمایش در بیاید در ماه جاری میلادی توسط فاتوم ایونتس اعلام خواهد شد.

همچنین برای کسانی‌ که نتوانند فیلم را در سینما ببینند (که احتمال بسیاری می‌رود که خیلی‌ از طرفداران نتوانند بخاطر کمبود بلیط این شانس را به دست بیاورند) یک نسخه دیجیتالی با کیفیت اچ‌دی از نسخه امضا شده فیلم برای خرید قرار داده خواهد شد.

جان روبی رئیس فاتوم ایونتس در مصاحبه مطبوعاتی‌ای گفت:

ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا این فیلم خانواد‌گی دوست داشتنی را دوباره بر روی پرده سینما اکران کنیم. غول آهنی برای پرده بزرگ سینما ساخته شده و این شانس بسیار خوبی‌ برای طرفداران جدید و قدیمی‌ این فیلم است که بتوانند از این فیلم کلاسیک به صورت بازسازی شده که دارای صحنه‌های اضافه‌ای نیز هست لذت ببرند.

غول آهنی که اولین تجربه کارگردانی بِرَد بیرد است در تابستان سال ۱۹۹۹ اکران شد و علی‌‌رغم نقد‌های بسیار خوب نتوانست  به باکس آفیس برسد. داستان فیلم که بر مبنای کتابی‌ به نام مرد آهنی به قلم تد هیوز که در سال ۱۹۶۸ منتشر شده بنا نهاده شده است داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که یک ربات بزرگ که از فضا به زمین افتاده است را پیدا می‌کند. بِرَد بیرد قبل از اینکه با مأموریت غیر ممکن: پروتکل شبح وارد فیلمسازی زنده شود، دو انیمیشن رَتَتویی و شگفت‌انگیزان را برای پیکسار ساخت که توانست دو اسکار نیز ببرد.

بیرد در حساب توییتر خود پوستری نیز از غول آهنی نسخه امضا شده منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ را در زیر مشاهده کنید.

Iron Giant Poster

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده